Ehtoota vaan. Heti kärkeen syvimmät anteeksipyynnöt, jos näihin kysymyksiin nyt jotain toimivia systeemejä on, mutta illan taistelun jälkeen luovutin ja tulin tänne asti kyselemään.
Asensin nyt Ubuntun tähän xp:n rinnalle. Flashia en saa toimimaan, vaikka sen noin 10 kertaa olenkin jo asentanut. Löysin täältä yhden viestiketjun, jossa ilmeisesti lopuksi oltiin ratkaisuun tultu asian suhteen, mutta meikällä tuo ei auttanut lainkaan. Eli olen sen asentanut ja koettanut varmentaa jälkeenpäin. Asennuksen yhteydessä tulee selväksi, että se jo koneella on, mutta ei ota silti toimiakseen. Vaikka avaan selaimen uudelleen tai vaikka koko koneen. Ehdotuksia tähän?
Sitten tuo sorsaongelma on semmoinen, että sain oikein tehtäväksi kääntää jonkin pienen ohjelman ja sitten asentaa se. Nyt on kuitenkin sellainen problemos, että tyhmyyteni ei salli minun käsittävän saati löytävän tietoa mistään, että miten tuo tapahtuu? Millä minä käännän? Vai onko tuo avoin koodi sellaisenaan jossain? Mistä niitä sitten saa? Mikä tämä prosessi on? Olen turhautunut tämän illan osalta ja taidan ottaa viskin jäillä, mutta apu olisi silti enemmän kuin tarpeen. =)
Kiitoksia.