Kirjoittaja Aihe: gnome TVn katseluohjelmat (Pikku hiljaa alkaa keittämään.)  (Luettu 2187 kertaa)

TCR

  • Vieras
Ubuntu ei tunnista levyjä ja Kubuntu ei hyväksy salasanaa muualla kuin konsolissa. Tääkin v****n teksti tulee punaisena. Mikä näitä vaivaa? Onko jossain välissä tullut jotain päivityksiä jotka on pistänyt koko pas... sekaisin?
« Viimeksi muokattu: 06.03.08 - klo:09.58 kirjoittanut Ilokaasu »

TCR

  • Vieras
Vs: Pikku hiljaa alkaa keittämään.
« Vastaus #1 : 01.03.08 - klo:00.40 »
No niin nyt pisti kiintolevun sileeksi ja asensin Ubuntu 7.10 uudestaan puhtaalta pöydältä. KDE jätös sai lähteä koneelta lopullisesti! Audio cd:t ei silti toimi. Päätteellä cdparanoia -B tunnistaa ja kopsaa levyt. nautilus-script-audio-convert hoitaa ogg muunnoksen, mutta vaatii mplayerin :( Yak!

Onneksi en myynyt stereoita pois :) Ei mitään hätää!
Nyt kuiteskin haluan lopullisesti eroon tuosta KDE sonnasta ja pitäis saada DigiTV näkymään Gnome ohjelmilla. Ehdotuksia? :) Kaffeinea käytin ennen, mutta bye bye sillekin. Ihan sama vaikka ei voi tallentaa, kunhan TV näkyy ja helposti. Pyydän anteeksi tuota edellistä vähän kärttyistä viestiä! Tää päivä olis pitänyt nukkua ohi, jos unta olis vaan riittänyt :)

Eli Gnomelle TV katselu ohjelma joka löytää Hauppauge WinTV-Nova-T-Stick laitoksen (USB). v4l osaan asentaa ja firmwaren, mutta katselu ohjelma puuttuu. Kiitos ja anteeksi :)

Asmo Koskinen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4443
    • Profiili
Vs: Pikku hiljaa alkaa keittämään.
« Vastaus #2 : 01.03.08 - klo:01.30 »
v4l osaan asentaa ja firmwaren, mutta katselu ohjelma puuttuu.

Kokeile joko VDR:ää tai MythTV:tä. Olen kirjoittanut niistä foorumilla. Eikä se Kaffeine huono ole. Itsekin käytän monia qt-ohjelmia, vaikka en itse KDE-työpöytää.

Ystävällisin terveisin Asmo Koskinen.

UbunTux

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2046
  • KubunTux
    • Profiili
Vs: Pikku hiljaa alkaa keittämään.
« Vastaus #3 : 01.03.08 - klo:11.57 »
Mplayeriin en tarkoita sitä gui sotkua vaan rehellistä komentopohjaista soitinta saa OSD:n (virittelemällä), josta voi helposti esim vaihtaa kanavaa. Sitä kyllä minun piti konffailla aika paljon, että sain mieleisen.
KDE neon
Uudempaa KDE:tä Ubuntulla