Kirjoittaja Aihe: Skypen asetukset pielessä - saisko apuva? (ratkaitu)  (Luettu 2952 kertaa)

jake

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1262
    • Profiili
Aiemmin Skypen 1.4.0.118 toimi mullakin OK, muttku jouduin (m)asentamaan käyttiksini uudelleen omien päivitysintoilujeni takia ilmeisesti sotkettua sen. Ja tuo pahkuran epästandardi, sukulaisten koneet valloittanut Skype ei lähde toimimaan kunnolla.

Mä kuulen hyvin toisten puheet ja testipuhelun mulle kertoman, mutt mua kukaan muu ei kuulekaan. Ei ne tietty aina haluiskaan, mutt joskus jopa ne ottaa yhteyttä ja puhelusta tulee siis varsin 'yksipuolinen', vaikka kuinka karjuisin vastauksia/kommentteja heille. Eivät siis kuule mithän, kun majailevat usseemman sadan km päässä.

Voisko joku pistää tänne jopa näkyville toimivat kuvakaappaukset kaikilta kolmelta säätösivulta, joihin voisin omaa yritystäni verrata.

Jatketaan sitä standardi - epästandardi-keskustelua siellä toisessa ketjussa.
« Viimeksi muokattu: 17.02.08 - klo:15.43 kirjoittanut jake »
Kaikille avoin standardi antaa mahdollisuuden valita itselle sopivin ohjelmisto käyttöön.
Millään taholla ei ole oikeutta pakottaa muita käyttämään jotain tiettyä sovellusta tietojen vaihdossa.
"Valitsin siis avointa standardia noudattavat sovellukset, esim: OpenOffice, Firefox ja tiett

jake

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1262
    • Profiili
Vs: Skypen asetukset pielessä - saisko apuva? (ratkaistu)
« Vastaus #1 : 17.02.08 - klo:14.57 »
OK - löysin säädöt 'ihan itte' ...kun toisen levyn (vaihtokelkalla oleva) Skype toimi sillee 'out off the box' -periaatteella. Joten sieltä sain 'luntattua' säädöt.
Ja ne muuten oli selvästi vähäisemmät, kuin mitä yritin.

Jos jollain toisella jostain kumman syystä sattuis oleen hankaluuksia Skypen kanssa, niin mun säädöt on:

KMixerin sisääntulolehdellä
punainen täppä:
- 3D control-central
- 3D control-depth
- Mic
- IEC958...
- Capture

vihreä täppä:
- CD ...vaikkas musta kummalta tuntuukin...

ulostulo-välilehdellä
vihreä täppä:
- Master
- Master mono
- PCM

kytkin-lehdellä:
vihreä/keltainen täppä:
- externa apli...
- ja sitt sillä 20 db lisäpuhtia-kohdassa
« Viimeksi muokattu: 17.02.08 - klo:15.43 kirjoittanut jake »
Kaikille avoin standardi antaa mahdollisuuden valita itselle sopivin ohjelmisto käyttöön.
Millään taholla ei ole oikeutta pakottaa muita käyttämään jotain tiettyä sovellusta tietojen vaihdossa.
"Valitsin siis avointa standardia noudattavat sovellukset, esim: OpenOffice, Firefox ja tiett