Kirjoittaja Aihe: Takaisin vanhaan versioon - Onnistuuko? (ratkaistu - toimii uusikin)  (Luettu 2204 kertaa)

Dost

• Käyttäjä
    • Profiili
Eli upgreidasin Hardyyn, mutta se ei toimi. Äänet ei toimi ja Firefoxin kautta webbiin ei pääse. Väittää että on offline tilassa. Mistä sen saa online tilaan? Todennäköisesti Vodafone mokkulan kanssa ei tohdo firefoksi pelittää. Konquerorin kautta pääsee ja muutenkin toimii netti.

Mitenkö saisi upgreitdattua takaisin Gutsyyn? Repot takaisin vaihdoin, mutta apt-get dist-upgrade komennolla ei pääse asentamaan vanhempaa softaa, eli ei pelkällä sillä onnistu. Milläs komennolla mä pakotan asentamaan vanhan?

Tai sitten joku kertoo miten saan äänet toimimaan ja firefoksi.

Niin, real time kerneli ja 32 bittinen järjestelmä.
« Viimeksi muokattu: 22.03.08 - klo:12.25 kirjoittanut Dost »

Tomin

• Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Takaisin vanhaan versioon - Onnistuuko?
« Vastaus #1 : 22.03.08 - klo:12.04 »
Tuohon nettiongelmaan:
Firefoxissa: Avaa tiedosto valikko > Klikkaa työskentele yhteydettomässä tilassa
Silloin sen pitäisi mennä Online tilaan jos se on offline tilassa
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

Dost

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: Takaisin vanhaan versioon - Onnistuuko?
« Vastaus #2 : 22.03.08 - klo:12.23 »
Tuohon nettiongelmaan:
Firefoxissa: Avaa tiedosto valikko > Klikkaa työskentele yhteydettomässä tilassa
Silloin sen pitäisi mennä Online tilaan jos se on offline tilassa

Joo katos vaan :) Ei pysty nekemään noin lähelle :) Thanks! Toimii firefoxikin nyt! Ja äänet myös! Nimittäin mä luulin, että käynnistyi rt kerneli, niin kuin oletuksen aina on ollut, mutta se päivitys tietysti laittoi uudemman generic-kernelin grubiin ekaksi. Sillä ei jostain syystä toimi, mutta kun käynnistin rt kerneliin, niin toimii!

juyli

• Vieras
Mitenkö saisi upgreitdattua takaisin Gutsyyn? Repot takaisin vaihdoin, mutta apt-get dist-upgrade komennolla ei pääse asentamaan vanhempaa softaa, eli ei pelkällä sillä onnistu. Milläs komennolla mä pakotan asentamaan vanhan?
Paluu edelliseen versioon on (lähes) mahdotonta ilman uudelleenasennusta tai vaihtoehtoisesti palauttaa vanhan version varmuuskopioilta, jonka jokainen luonnollisesti tekee ennen päivitystä alpha tai beta versioihin ;)

Dost

• Käyttäjä
    • Profiili
Paluu edelliseen versioon on (lähes) mahdotonta ilman uudelleenasennusta tai vaihtoehtoisesti palauttaa vanhan version varmuuskopioilta, jonka jokainen luonnollisesti tekee ennen päivitystä alpha tai beta versioihin ;)

Niin vähän arvelinkin  ::)