Kirjoittaja Aihe: Debian > Ubuntu + Totem  (Luettu 2462 kertaa)

saumnet

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Debian > Ubuntu + Totem
« : 26.01.08 - klo:09.11 »
Tässä hieman ihmetystä ??? Eli kyseessä on Debian etch ja Ubuntu 7.10 versio jossa olen kummassakin kokeillut tuota Totem elokuvasoitinta multimedian toistoon. Kumpaakin distroon olen asentanut " täsmälleen"  samat pluginit mitä saatavilla vain on pakettihallinnan kautta.  Ihmetykseni on se että esim. ylen areena sivuilla Ubuntun totem soittimella ei saa läheskään kaikkia ohjelmia auki kuin taas debian totemilla taas saa auki. Samoin on riemurasian sivustolla ja monessa muussa sivustossa kanssa.  Mistä helkkarista tälläinen voi johtua??  Vastaukseksi ei riitä että vaihda mplayeriin, meinaan olen kokeillut silläkin  ja sama juttu, samoin vlc soittimella kanssa..
Se mitä tänään on opittu on jo huomenna unohdettu..

muep

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 896
    • Profiili
Vs: Debian > Ubuntu + Totem
« Vastaus #1 : 26.01.08 - klo:11.19 »
Jos käyttämäsi Debian on versiota 4.0 (Etch), niin tietääkseni siinä on oletuksena käytössä Xine-taustajärjestelmää käyttävä versio Totemista. Itsekään en Areenaa ole saanut GStreamer-versiolla vielä toimimaan, mutta olen ratkaissut ongelman vaihtamalla selainpalikan esimerkiksi VLC-pluginiin.
[http://smolt.fedoraproject.org/show?uuid=pub_ac53b581-021a-4b76-bd14-e7d51f55462f]Pöytäkone[/url]
Läppäri