Kirjoittaja Aihe: Vingunta Skypessä [Ratkaistu]  (Luettu 2702 kertaa)

apassi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 98
  • Ubuntu hakkaa
    • Profiili
    • Ilkan harrastesivut
Vingunta Skypessä [Ratkaistu]
« : 29.01.08 - klo:13.02 »
Moi
kuulokkeissa vinkuu. Nyt jos käytän skypeä niin puhe pitää laittaa kajareihin, koska muuten vingunta on sietämätöntä. Kaiuttimia ei taas voi pitää kovin isolla koska alkaa vinguu. Kiertoa siis tapahtuu. onko keinoa miten saada ääniasetukset kohdalleen? Paikka kuulokkeilla on myös keskusyksikön edessä mutta siinä kuulokkeet ei pelaa lainkaan!

Ilkka
« Viimeksi muokattu: 07.02.08 - klo:05.28 kirjoittanut apassi »

MikkoJP

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1148
  • iBook 600 MHz + Debian 4.0
    • Profiili
Vs: Vingunta
« Vastaus #1 : 29.01.08 - klo:13.50 »
Hommaa mikrofoni + kuuloke -setti. Säätele alsamixerin asetuksia. Volyymit pienemmälle. Kenties mikrofonista myös?
« Viimeksi muokattu: 29.01.08 - klo:13.53 kirjoittanut MikkoJP »

eap

  • Vieras
Vs: Vingunta
« Vastaus #2 : 29.01.08 - klo:14.08 »
Hommaa usb-headsetti, minulla ainakin pelaa erinomaisesti. Äänikortin kautta sekä headsetillä että mikki-kaiutin yhdistelmällä juuri skypen käyttö oli minullakin yhtä tuskaa, ei mitkään säätämiset auttaneet.

apassi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 98
  • Ubuntu hakkaa
    • Profiili
    • Ilkan harrastesivut
Vs: Vingunta
« Vastaus #3 : 30.01.08 - klo:04.03 »
Hommaa mikrofoni + kuuloke -setti. Säätele alsamixerin asetuksia. Volyymit pienemmälle. Kenties mikrofonista myös?
Kiitos. Mikrofonin voimak. pienentäminen auttoi
Lainaus

Hommaa usb-headsetti, minulla ainakin pelaa erinomaisesti. Äänikortin kautta sekä headsetillä että mikki-kaiutin yhdistelmällä juuri skypen käyttö oli minullakin yhtä tuskaa, ei mitkään säätämiset auttaneet.
Minkälainen setti sinulla on? Mul on kyllä usb-setti, mutta en saa pelittää ubuntus. Ostettu kyl cleas ohlsonoílta.. Ei löydy merkkiä. Oliskohan vinkkiä saisko pelittää?

eap

  • Vieras
Vs: Vingunta
« Vastaus #4 : 30.01.08 - klo:07.31 »
Minulla on Logitechin setti ostettu joskus 4 vuotta sitten. Se pitänee valita äänilaitteiden hallinnasta ja muistaakseni vielä skypen asetuksista.

apassi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 98
  • Ubuntu hakkaa
    • Profiili
    • Ilkan harrastesivut
Vs: Vingunta
« Vastaus #5 : 30.01.08 - klo:09.39 »
Minulla on Logitechin setti ostettu joskus 4 vuotta sitten. Se pitänee valita äänilaitteiden hallinnasta ja muistaakseni vielä skypen asetuksista.

Kiitos paljon. Homma toimii.