Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutLiity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
Mutta tärkeitä ohjelmia tarvitsisin, jotka toimivat pelkästään windowsissa.Miten saan ohjelmat toimimaan pelkästään ubuntussa?
Tuo taisi olla kompa: Jos ohjelma toimii vain Windowsissa, tai Ubuntussa.e: Hups tuli alleviivaus vika kohtaan
Ei ollu kompa. Ehkä huonosti selitetty.Minulla on siis ohjelmia joita käytän työni puolesta ja luultavasti ei ole linux versioita ja nämä ohjelmat haluaisin toimivan ubuntulla. (jos yhtään selvensi) Ubuntu muuten käytettävyydeltään ja ohjelmiltaan kiinnostaa!! Ja vielä ilmainen, mutta minulle näyttää olevan vielä märkä päiväuni.
Lainaus käyttäjältä: Ryppy - 16.01.08 - klo:15.31Tuo taisi olla kompa: Jos ohjelma toimii vain Windowsissa, tai Ubuntussa.e: Hups tuli alleviivaus vika kohtaan Ei ollu kompa. Ehkä huonosti selitetty.Minulla on siis ohjelmia joita käytän työni puolesta ja luultavasti ei ole linux versioita ja nämä ohjelmat haluaisin toimivan ubuntulla. (jos yhtään selvensi) Ubuntu muuten käytettävyydeltään ja ohjelmiltaan kiinnostaa!! Ja vielä ilmainen, mutta minulle näyttää olevan vielä märkä päiväuni.