Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutLiity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
LainausJos käytät messengeriä, niin siirry käyttämään aMSN:ää...tiedostojen siirto on nopeampaa.Itellä sama vaivasi pidginin kans, vaihdoin aMSN:ään => jo helpotti[siis että pidginin pidän käytössä mutta vaihdan yhteyskäytännön aMSN:ks vai onko tuo ihan oma ohjelmansa ? ja että säilyykö kaikki messenger osotteeni kun vaihdan aMSN:ään
Eli jos käytät messengeriä, niin voi käyttää ohjelmaa aMSN.
eli nyt tajusin ...ei ole käytössä tuo messenger .....enkä ajatellut ottaakkaan.... tuo pidgin on ihan hyvä mitä nyt tuo siirtonopeus ei oo mikään kovin huikee...mutta enpä minä paljon sitä käytäkkään ...mitä nyt jotain kuvia /irto biisejä
Voihan niitä kuvia tms. jaella muutenkin.
ää menee vähän aiheen vierestä mut onnistuuks se tiedoston siirto sellain et tekisin filusta torrent-juttusen ja lähettäisin sen torrent-juttusen kaverilleni mesellä. Sitten se avais sen torrent-clientillä ja alkais lataan sitä alkuperäistä tiedostoa mun koneelta
Lainausää menee vähän aiheen vierestä mut onnistuuks se tiedoston siirto sellain et tekisin filusta torrent-juttusen ja lähettäisin sen torrent-juttusen kaverilleni mesellä. Sitten se avais sen torrent-clientillä ja alkais lataan sitä alkuperäistä tiedostoa mun koneeltaEi kuulosta siltä helpoimmalta tavalta...mutta miksikäs ei toimisi?Tietenkin sun pitää laittaa se filu jakoon koneellas, että se kaveri pääsee siihen käsiksi.Jos sinulla on vaikka joku itsekuvattu videotiedosto, niin turhaa teet mun mielestä mitään torrent-juttuja.