Kirjoittaja Aihe: ATI Mobility Radeon HD 2300 + Gutsy + Desktop effects = fail [ratkaistu]  (Luettu 1639 kertaa)

S-Mies

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Heipä hei ja päivää vaan kaikille, olisi pieni kysymys minua viisaammille. Asensin Acer Travelmate 6592G-(työ)läppäriini Gutsyn reilu viikko takaperin, ja nyt hieman harmittaa silmäkarkin puute. Sen verran olen ymmärtänyt, että ongelmana voisi olla näyttiksen virkaa toimittava Mobility Radeon HD 2300 - ajuri tuolle lienee ei-ihan-niin-täydellisesti-toimiva? Lisäksi ensimmäisellä bootilla asennuksen jälkeen resoluutio oli ns. väärä, mutta sen sain pienen googlettelun jälkeen ehjättyä xorg.confia suoraan geditoimalla. 3D-härpäkkeet kuitenkin puuttuvat vielä, en arvosta.
Windowsiin en tahdo palata ja haluan hyvännäköisiä työpöytäefektihärpäleitä sekä silmieni iloksi että windows-fanikavereille kuittailua varten. Help me plz!

 -S

PS. Olen Linux-noobi, ergo mitä enemmän rautalankaa vastauksessa sitä parempi ;)
PS2. Allekirjoittaneen xorg.conf löytyypi tästä.

EDIT: #ubuntu.fi (IRCNet) -kanavan ohjeilla löytyi googlesta varsin etevästi ensimmäisen hakutuloksen paikalle ovelasti piilotettuna tämä ohje, jolla homma alkoi pelata :)
« Viimeksi muokattu: 15.11.07 - klo:15.40 kirjoittanut S-Mies »