Kirjoittaja Aihe: Ps3 Ubuntu + Mplayer ongelmia...  (Luettu 1557 kertaa)

Wangsta

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Ps3 Ubuntu + Mplayer ongelmia...
« : 18.09.07 - klo:22.04 »
Osaisiko joku autaa minua ongelmassani? Eli Mplayer näyttää videokuvaa, kun valitsen video outiksi x11, ja silloinhan se tietystikin näyttää sitä postimerkin kokoisena.. Nyt kun muutin mplayer.conf tiedostoa sen verran, että otin # merkin pois zoom=yes rivin kohdalta, niin sain kuvan jopa fullsreeniksi, mutta nyt kuvassa on paljon vihreitä juovia pystysuunnassa,ja video pyörii hidastettuna??? Olisi niin hienoa kun saisi tuon toimimaan!!  Sen verran voisin vielä kertoa, että olen siis aikasta lailla pihalla vielä tämän linuxin kanssa, koska en aikaisemmin ole käyttänyt!! Kovasti olen ohjeita yrittänyt googlettaa, ja paljon löytänytkin kuten esim tuon zoom jutun ja "oikean" -vo valinnan, mutta noista vihreistä juovista ei meinaa juttua löytyä....

Muuten käyttäisin vlc:tä, mutta on aika huono kuvan laatu, ja lisäksi tekstitys on jotenkin suttuista...aikaisemmin tosin oli puolen ruudun kokoista ja keltaista,mutta siihen onneksi apu löytyi..

Wangsta

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Ps3 Ubuntu + Mplayer ongelmia...
« Vastaus #1 : 19.09.07 - klo:19.29 »
Ok! Nyt on sen verran tullut edistystä, että video näkyy komentoriviltä käynnistettynä oikein komennolla mplayer -vo sda /media/ video.avi ainut ongelma on että milläs ilveellä tuon saisi toimimaan myös qui puolelta käynnistettynä??? Yritin kyllä mplayer.conf tiedostoon muuttaa vo=sdl, mutta videota käynnistäessä tulee edelleen erroria tauluun!?

eliasj

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4075
    • Profiili
Vs: Ps3 Ubuntu + Mplayer ongelmia...
« Vastaus #2 : 24.09.07 - klo:17.49 »
Vaihda gmplayerin asetuksista videon ulostuloksi sdl. Sittenhän pitäisi toimia.
alias vililikku