Kirjoittaja Aihe: Parempi poltto-ohjelma  (Luettu 2072 kertaa)

Kilta

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 95
  • [k]Ubuntu user # 16109
    • Profiili
Parempi poltto-ohjelma
« : 13.09.07 - klo:21.01 »
Tarvitsisin Kubuntuuni parempaa poltto-ohjelmaa. K3b on ihan paska. Oikeasti. Se on kahdesti tyssännyt erroria ku olen polttanut dataa kalliille dvd-R:ille. Ärsyttää oikeasti kun menee rahat hukkaan kun k3b ei toimi. Täten kysyisin että tietäisittekö jotain parempaa poltto-ohjelmaa?


peran

  • Vieras
Vs: Parempi poltto-ohjelma
« Vastaus #1 : 13.09.07 - klo:21.13 »
Tuskin sinä paljoakaan olet sijoittanut k3b-projektiin. ;)

Neroa voisi tietenkin kokeilla. http://www.nero.com/eng/Downloads.html

ilkkak

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 405
    • Profiili
Vs: Parempi poltto-ohjelma
« Vastaus #2 : 14.09.07 - klo:17.52 »
Tarvitsisin Kubuntuuni parempaa poltto-ohjelmaa. K3b on ihan paska. Oikeasti. Se on kahdesti tyssännyt erroria ku olen polttanut dataa kalliille dvd-R:ille. Ärsyttää oikeasti kun menee rahat hukkaan kun k3b ei toimi. Täten kysyisin että tietäisittekö jotain parempaa poltto-ohjelmaa?

Kummallista - minulla toiminut moitteetta ja viallisia levyjä syntynyt 1 tai 2. Monistelin taannoin edgy-asennuslevyjä n. 40 kpl:tta eikä yhtään viallista (?). En valitettavasti osaa auttaa. Käynnistä k3b komentoriviltä ja lähetä virhetilanteessa komentorivin tuloste tänne. Joku osaisi varmastikin kertoa syyn. Samalla kannattaisi kertoa, mikä Kubuntun versio ja kernel yms.

juyli

  • Vieras
Vs: Parempi poltto-ohjelma
« Vastaus #3 : 14.09.07 - klo:23.45 »
Ärsyttää oikeasti kun menee rahat hukkaan kun k3b ei toimi. Täten kysyisin että tietäisittekö jotain parempaa poltto-ohjelmaa?
Cdrecord alias Wodim? mkisofs/growisofs?
Ongelmasi on oikeasti jossakin ihan muualla.
Viimeksi minulla pätki poltot, kun DVD+-RW-asema rikkoutui :( Toimivat asemat senkun porskuttivat.