Kirjoittaja Aihe: Quake III Arena console  (Luettu 3445 kertaa)

arma

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 112
  • #ihq @ QuakeNet
    • Profiili
Quake III Arena console
« : 03.07.06 - klo:15.33 »
Hei...

Kuinka saan Quake 3:n consolen linuxissa?

tuke81

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1667
    • Profiili
Re: Quake III Arena console
« Vastaus #1 : 03.07.06 - klo:15.43 »
Aika hankalasti... altGr + ^~" nappi(siinä enterin vieressä).
Miksi tehdä jotain helposti, kun sen voi tehdä vaikeastikin...

arma

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 112
  • #ihq @ QuakeNet
    • Profiili
Re: Quake III Arena console
« Vastaus #2 : 03.07.06 - klo:18.27 »
Aika hankalasti... altGr + ^~" nappi(siinä enterin vieressä).
tack voitko sanoo komennon mil saa terminaalist reunat pois?
gnome terminaali

teprrr

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 304
    • Profiili
Re: Quake III Arena console
« Vastaus #3 : 04.07.06 - klo:02.31 »
Itselläni on tämmöinen pikkuinen skripti, joka käynnistää AQ2:n.

Koodia: [Valitse]
#! /bin/bash
#killall artsd
export SDL_AUDIODRIVER=alsa
pushd /home/tpr/games/quake2/
xmodmap -e "keycode 49 = asciitilde"
quake="./quake2"
"$quake" "+set game action" "$@"
exit $?
xmodmap -e "keycode 49 = asciicircum"
popd
Eli nuo xmodmappaukset hoitavat tuon terminaalin toimimaan kuten se toimii Windowsissakin, eli pykälämerkistä aukeaa ja sulkeutuu.

larpa

  • Vieras
Vs: Quake III Arena console
« Vastaus #4 : 01.08.07 - klo:18.12 »
enemy territoryyn kun saisi vielä moisen scriptin :)

Ilokaasu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1547
    • Profiili
Vs: Quake III Arena console
« Vastaus #5 : 01.08.07 - klo:19.04 »
eiks ET perustu quakeen jollain tavalla. Tietääkseni ETssä toimii samat komennot ku quake3...toimiiko AQ2 komennot quake3 ?

teprrr

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 304
    • Profiili
Vs: Quake III Arena console
« Vastaus #6 : 09.08.07 - klo:04.31 »
Samalla tavalla konsolin saa toimimaan kuin Quake2:n ja Quake3:n kanssa, eli vaikkapa tuota aiemmin mainitsemaani skriptiä pikkuisen muokkaamalla. Noh, laitampas tänne vielä oman et-käynnistysskriptinikin:
Koodia: [Valitse]
#!/bin/bash
pushd /home/tpr/games/et/
export __GL_FSAA_MODE=6
export __GL_LOG_MAX_ANISO=2
xmodmap -e "keycode 49 = asciitilde"
game="./et.x86"
"$game" "$@"
exit $?
xmodmap -e "keycode 49 = asciicircum"
popd

Ja kyllä, EnemyTerritory käyttää juurikin Q3:n pelimoottoria hyväkseen.