Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Grameda

Sivuja: [1]
1
Tehdasasetusten palautus ei vie sinua takaisin Androidiin. Se nollaa vain sen Ubuntu Touchin, eli kaikki omat tiedot ja asetukset lähtee, mutta Ubuntu Touch jää edelleen käyttöjärjestelmäksi.

Eli käytännössä:

Ubuntu Touch pysyy
data katoaa
puhelin menee “tuoreeseen” Ubuntu Touch -tilaan  (toki en ota vastuuta tästä :D )

Jos haluat Androidin takaisin, se pitää asentaa erikseen (flashata), ei tule resetillä.

Dual bootista sen verran, että se kuulostaa helpolta videoissa, mutta käytännössä ei ole. Ubuntu Touch ei sitä oikeastaan tue, ja kaikki viritykset mitä netissä on, on aika säätöä.

vaatii osioiden rukkaamista
voi mennä helposti pieleen
päivitykset rikkoo usein koko virityksen

Tehdasresetti → pitäisi olla  ::) ihan turvallinen tehdä
Dual boot → jättäisin väliin ellei oikeasti halua säätää kunnolla

Yleensä on helpompaa käyttää vain yhtä käyttöjärjestelmää kerrallaan, sillä näin vältytään sekaannuksilta tiedostojen, asetusten ja ohjelmien kanssa, ja samalla pienenee riski muuttaa vahingossa jotain tärkeää toisessa ympäristössä. Tämä on erityisen hyödyllistä, jos olet töissä tai opiskelet ja haluat pitää järjestelmän vakaana ja järjestyksessä.

Lisäksi se auttaa välttämään turhia häiriötekijöitä, kuten satunnaisia verkkosivustoja, sosiaalista mediaa tai https://vicecasino.bet/ nettikasinoita, jotka voivat häiritä keskittymistä ja tuhlata aikaa.
Yleisesti ottaen kuvasit tilanteen melko tarkasti.

Sivuja: [1]