Kirjoittaja Aihe: Black Screen Netflixissä  (Luettu 2039 kertaa)

henryhoocee

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Black Screen Netflixissä
« : 16.06.14 - klo:08.25 »
Voisko joku jelpata,kun olen asentanut Netflix desktopin sovellusvalikoimasta ja yrittänyt myös katsoa ohjeita netistä,mutta ongelma ei ota poistuakseen. Eli siis pääsen kyllä Netflixiin,mutta kun yritän käynnistää elokuvan saa black screenin ja siinä näkyy vain hiiren osoitin. Mitä olen tehnyt väärin? Netissä on montakin ohjetta Netflixin asentamiseen, mutta mikään ei ole toiminut. Kaikissa sama ongelma eli tuo black screen,

raimo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4186
  • openSUSE Tumbleweed
    • Profiili
Vs: Black Screen Netflixissä
« Vastaus #1 : 16.06.14 - klo:08.47 »
Poista Netflix-desktop ja asenna Pipelight, tuolla ohje
http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=47274.msg363224#msg363224
Eli siis Pipelightin asennus ja Firefox selain ja siihen UserAgent-vaihtaja jolla laitetaan selain esiintymään Windows/Firefox -selaimena.

Jos ei toimi niin sitten tietoja koneesta tänne. Millään mopedikoneellahan nämä ei toimi.
Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki.
Aaro Hellaakoski

heiluri

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 10
    • Profiili
Vs: Black Screen Netflixissä
« Vastaus #2 : 19.06.14 - klo:11.05 »
Voisko joku jelpata,kun olen asentanut Netflix desktopin sovellusvalikoimasta ja yrittänyt myös katsoa ohjeita netistä,mutta ongelma ei ota poistuakseen. Eli siis pääsen kyllä Netflixiin,mutta kun yritän käynnistää elokuvan saa black screenin ja siinä näkyy vain hiiren osoitin. Mitä olen tehnyt väärin? Netissä on montakin ohjetta Netflixin asentamiseen, mutta mikään ei ole toiminut. Kaikissa sama ongelma eli tuo black screen,

Itsellä oli sama ongelma sillä erotuksella, että ääni kuului. Korjaantui kun käynnistää netflix-desktopin komennolla:
Koodia: [Valitse]
netflix-desktop --disable-hw-acceleration

spark

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1752
    • Profiili
Vs: Black Screen Netflixissä
« Vastaus #3 : 19.06.14 - klo:13.30 »
Voisko joku jelpata,kun olen asentanut Netflix desktopin sovellusvalikoimasta ja yrittänyt myös katsoa ohjeita netistä,mutta ongelma ei ota poistuakseen. Eli siis pääsen kyllä Netflixiin,mutta kun yritän käynnistää elokuvan saa black screenin ja siinä näkyy vain hiiren osoitin. Mitä olen tehnyt väärin? Netissä on montakin ohjetta Netflixin asentamiseen, mutta mikään ei ole toiminut. Kaikissa sama ongelma eli tuo black screen,

Itsellä oli sama ongelma sillä erotuksella, että ääni kuului. Korjaantui kun käynnistää netflix-desktopin komennolla:
Koodia: [Valitse]
netflix-desktop --disable-hw-acceleration

Syynä voi myös olla, että käytät 64Bittistä Ubuntua, etkä ole asentanut ia32-libs pakettia. Minulla ainakin ilman tuota äänet kuului, mutta kuvaa ei näkynyt.

sudo apt-get install ia32-libs