Kirjoittaja Aihe: Ubuntu Netbook Remix ja 3G- apua!  (Luettu 6097 kertaa)

nevalve

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Ubuntu Netbook Remix ja 3G- apua!
« : 14.12.08 - klo:22.05 »
Olen ihan aloittelija Linuxin käytössä. Laite Acer Aspire One.
Kun asensin Ubuntu 8.10, toimi LAN ja 3G (elisa, Huawei) erittäin hyvin, mutta WLANia en saanut toiminaan.
Nyt asensin Netbook Remixin. On paljon näppärämpi AAO:n näytöllä.
Nyt ongelma: LAN ja WLAN toimivat kuin unelma. 3G taas ei toimi millään!
Mistä aloittelija lähtisi etsimään apua? Siis miten 3g saadaan toimimaan Netbook Remixissä. Pitääkö kääntyä herra B. Gatesin puoleen?
Jos tiedät, neuvo minua selkokielellä!

AlbertRetro

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1084
  • Puun uudelleenistutus auttaa usein... <resetointi>
    • Profiili
Vs: Ubuntu Netbook Remix ja 3G- apua!
« Vastaus #1 : 15.12.08 - klo:01.09 »
Lainaus
Mistä aloittelija lähtisi etsimään apua? Siis miten 3g saadaan toimimaan Netbook Remixissä. Pitääkö kääntyä herra B. Gatesin puoleen?
Jos tiedät, neuvo minua selkokielellä!
@nevalve
Ihan selkokielellä sanottuna: taidan tietää. Vaan sinua en neuvo.
Tuo kysymysmuodossa heitetty älynväläyksesi kääntyilystä saa aikaan minussa itsessäni sinulle erittäin epämiellyttävän vastakysymyksen, jonka jätän kuitenkin tästä tänään pois.

Lainaus
Nyt ongelma: LAN ja WLAN toimivat kuin unelma. 3G taas ei toimi millään!
Jos tämä olisi totta, niin miksi sitten asensit tuollaista toimimatonta, vain muka kyselläksesikö ameriikasta asti jotain Ubuntuun liittyvää.
En usko sinua. Kaiken  lisäksi väität jotta ei 3G toimi millään.
Asia on epätosi.
3G ja 2,5G toimivat mm. Ubuntulla, kuten hyvin tiedät. Miksi siis julkisesti esität tuollaista?
Aloittelijana lähdit etsimään apua aivan oikeasta suunnasta tämän viestisi kanssa.
vaan tuon bilgeitsinpuoleenkääntyilyn saat kyllä suorittaa jollain muulla foorumilla.
Sitä jolppia ei oo täälläpäin näkyny, eikä ehkä huolittaisi jäseneksikään, jos vaikka yrittäisi.