Kirjoittaja Aihe: Enemy-territory asentaminen  (Luettu 7267 kertaa)

Zalman

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 70
    • Profiili
Enemy-territory asentaminen
« : 16.12.05 - klo:13.25 »
Eli imasin ton ET:n komennolla: wget http://ftp.freenet.de/pub/4players/hosted/et/official/et-linux-2.60.x86.run/ jonka olin kopsannu
täältä foorumilta ja imutus onnistu hienosti.Mutta peli on kotikansiossa nimellä "index.html".Mutta miten ihmeessä tuo asennetaan?Komentorivillä?Rautalangasta kiitos.Oon kyllä yrittäny jättää aivot narikkaan kun oon opetellu tätä ubuntua mutta winukan käyttäminen liian pitkään vissiin rappeuttanu ne.Eli jos joku vois laittaa hyvät ohjeet niin pääsisin lapsille näyttään että
voi ubuntullakin pelata.Ne vaan jauhaa Battlefieldiä winukan puolella.

janne

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5150
    • Profiili
Re: Enemy-territory asentaminen
« Vastaus #1 : 16.12.05 - klo:13.41 »
Eli imasin ton ET:n komennolla: wget http://ftp.freenet.de/pub/4players/hosted/et/official/et-linux-2.60.x86.run/ jonka olin kopsannu
täältä foorumilta ja imutus onnistu hienosti.Mutta peli on kotikansiossa nimellä "index.html".Mutta miten ihmeessä tuo asennetaan?

jos tuolla URL:in lopussa oli tuo /, niin et tainnut saada tuota asennuspakettia vaan jonkun virheilmoituksen sisältävän nettisivun. koita ilman sitä lopussa olevaa kauttaviivaa, niin homma voi toimia paremmin.
Janne

Matias^

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Re: Enemy-territory asentaminen
« Vastaus #2 : 16.12.05 - klo:14.44 »
Minulla teki kerran saman homman. Tein vain niin että muutin sen tiedoston nimen "enemyterritoryplaaplaa.run" (Katso tarkka nimi ;))

Sitten vain avaat sen .run päätteisen tiedoston ja alkaa asentumaan. Minulla kävi niin että se kyseli yhessä kohassa koko aika jotain juttua kunnes luovutin ja laitoin peruuta. Sen jälkeen se jatkoi asennusta ja se oli siinä.  :)

----------------------------------------------------------------

Ainiin.. Kun olet asentanut pelin ja jos se käynnistämisen jälkeen heittää ruudulle niin sulta puuttuu raudan kiihdytys.

Ohjeita tuolla:
http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=212.0
« Viimeksi muokattu: 16.12.05 - klo:14.46 kirjoittanut Matias^ »
-I- Toshiba Tecra 8100, Intel Mobile PIII 700 MHz, 256 Mt
 *MYYNNISSÄ* YV:llä viestiä jos kiinnostaa

Zalman

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 70
    • Profiili
Re: Enemy-territory asentaminen
« Vastaus #3 : 16.12.05 - klo:14.59 »
Imutin uudestaan ja nyt tuli oikea.et-linux-2.60.x86.run  Mutta: Tiedoston "/home/jari/et-linux-2.60.x86.run" avaaminen epäonnistui.
gedit ei tunnistanut merkistön koodaustapaa automaattisesti.Tarkista ettet yritä avata binääritiedostoa ja yritä uudestaan valitsemalla jokin merkistön koodaustapa 'Avaa tiedosto...' (tai 'Avaa sijainti') -ikkunassa.Eli siis miten? :-[glxgears -printfps antaa 4500fps ja fgl_glxgears 880 fps joten kortin kiihdytyksen kai oon osannu panna päälle? :

moonstone

  • Vieras
Re: Enemy-territory asentaminen
« Vastaus #4 : 16.12.05 - klo:15.05 »
käynnistä se terminaali ja mene siellä sinne hakemistoon minne tuon asennuspaketin imutit.

Sitten anna sille suoritusoikeudet vaikka näin
Koodia: [Valitse]
chmod a+x asennuspaketti.runSitten aja asennuspaketti näin
Koodia: [Valitse]
sudo ./asennuspaketti.run
Sitten kun asennus on mennyt läpi onnistuneesti peli löytyy sovellukset valikosta. Tai voit käynnistää sen terminaalissa komennolla et

Zalman

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 70
    • Profiili
Re: Enemy-territory asentaminen
« Vastaus #5 : 17.12.05 - klo:00.00 »
Juu,kiitos, nyt toimaa.Piti kaivaa varastosta vanha Live että sai äänetkin toimiin.Jes.
Milläs komennolla sit joskus lähtee poes,vai poistetaanko vaa pelin kansio.

moonstone

  • Vieras
Re: Enemy-territory asentaminen
« Vastaus #6 : 19.12.05 - klo:12.32 »
Juu,kiitos, nyt toimaa.Piti kaivaa varastosta vanha Live että sai äänetkin toimiin.Jes.
Milläs komennolla sit joskus lähtee poes,vai poistetaanko vaa pelin kansio.

Poistat vaan sen kansion minne se asentuu ja sitten menueditorilla kuvakkeen menusta.