Kirjoittaja Aihe: Päivitys 7.04  (Luettu 2976 kertaa)

Poor Edward

  • Vieras
Päivitys 7.04
« : 12.04.07 - klo:00.39 »
Eilen, tai tänään asensin päivityksen joka oli tyrkyllä, aloin sen tehtyäni kirjoittamaan sähköpostia. yhteys ei toiminut , käynnistin toisen koneeni jossa myös 7. jotain yhteys toimi , aikas nopeasti kuitenkin tuli ilmoitus uusista päivityksistä jotka tämä 1. koneeni kyllä otti vastaan ja 2. kone toimi nuhteettomasti kuten aina,  kone alko pelittämään melkos nopeasti heti tämän toisen päivityksen jälkeen, aikaa kului ehkä alle 2 tuntia. Tämän 7.04 asennuksen, siis päivityksen jälkeen minulle ilmestyi yläpalkkiin kuvake jossa luki kiinteä verkkoyhteys, nyt se ilmoittaa että ei verkkoyhteyttä, ja puhuu ihan totta , kotiverkkoyhteyttä ei ole, onko ubuntu lähestynyt jo liikaa windows käytettävyyttä? siis päivityksen päivityksen päivitys, ja siihen korjaus päivitys. Olen ehkä turhan paskamainen mutta aattelin kertoa että tämmöstä täällä päässä, todennäköisesti homma toimii jo aamulla, minä nukun jo silloin.
Kiittäen huomiostanne p.e

Risto H. Kurppa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3024
  • Useita Kubuntuja ajossa.
    • Profiili
    • http://risto.kurppa.fi
Vs: Päivitys 7.04
« Vastaus #1 : 12.04.07 - klo:01.03 »
betatestailussa on omat riskinsä..


r
UUSI UBUNTUN KÄYTTÄJÄ: SÄÄSTÄ AIKAASI LUKEMALLA  -> TÄMÄ <-

Poor Edward

  • Vieras
Vs: Päivitys 7.04
« Vastaus #2 : 12.04.07 - klo:02.51 »
niinpä, tämmöstä vaan sattu!

pjotr

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 625
    • Profiili
Vs: Päivitys 7.04
« Vastaus #3 : 12.04.07 - klo:07.15 »
niinpä, tämmöstä vaan sattu!

Jos nyt oikein ymmärsin, että mitä sattu, niin sama täällä tänä aamuna: päivitysten jälkeen ei enää nettiyhteys toiminut.

Boottasin Edgyn kerneliin (2.6.17-11-386) ja netissä ollaan... kaipa sieltä korjaus tulee piakkoin.
www.tehotuotanto.net

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the Universe is that none of it has tried to contact us.

JAL

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 15
    • Profiili
Vs: Päivitys 7.04
« Vastaus #4 : 12.04.07 - klo:11.27 »
Ei beta-testailu ole riski. Se on aivan hallittua toimintaa, johon luonnostaan kuuluu erinäiset yllättävät tilanteet. Ei ole viisasta ruveta tuotantoon keskeneäisellä tuotteella. Se on riski.

* olen pidempään tutustunut 7.04 ja hyvältä näyttää
* kuin myös täällä "No network connection", mutta silti tässä kirjoitellaan viestejä...?!

7.04 tulee upea versio!

Norri

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 26
    • Profiili
Vs: Päivitys 7.04
« Vastaus #5 : 12.04.07 - klo:14.58 »
Eikös se vaan ole ihan hyvä, että ensin beta-testataan kunnolla ja korjataan bugit ja sitten vasta stabiiliksi tunnustetaan.

Muistan liiankin hyvin erään amerikkalaisen kotitietokonevalmistajan 80/90 luvun vaihteessa, joka hoiti koneidensa beta-testauksen asiakkaillaan  ;D

Tuplanolla

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1420
  • Reg. Linux user #423604
    • Profiili
Vs: Päivitys 7.04
« Vastaus #6 : 12.04.07 - klo:14.58 »
Joo, toi networkmanager ei toimi täälläkään vaikka on ihan ethernetti, ei wlania.

Poistin sen ja sain samalla käynnistyksestä kaksi sekuntia pois.
Lisää [ratkaistu] ketjun ensimmäisen viestin otsikkoon, kun ongelma ratkeaa!

kapo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 15
    • Profiili
Vs: Päivitys 7.04
« Vastaus #7 : 12.04.07 - klo:21.30 »
Olen tässä pari iltaa hakannu päätä seinään kun moitteettomasti toiminu kotiverkko yhtäkkiä kaatui eikä vikaa löydy mistään.Meinasin jo vaipua epätoivoon,mut nähtävästi vika ei ole (ainakaan kokonaan) minun.Toivottavasti korjaus tulee pian... Muuten on 7.04 versio toiminu todella hyvin vaikka koneena on ikivanha pentium-2.Aloitin tietokoneen käytön windowsin kanssa, eikä ole kaduttanu yhtään että vaihdoin ubuntuun.