Kirjoittaja Aihe: Ohjelman lisäys valikkoon  (Luettu 1719 kertaa)

teetee

• Käyttäjä
    • Profiili
Ohjelman lisäys valikkoon
« : 27.03.07 - klo:21.50 »
Eli, tässä asentelin Ubuntun 64bittisen version (6.06) ja asentelin firefoxin 32 bittisen version 64 bittisen rinnalle täältä jostain löytyneellä ohjeella (että saa flashin toimimaan). Noooh, sehän on kiva se.

Mitenkähän saisin tuonne sovellukset -> internet valikkoon lisättyä tämän 32bit käynnistyksen?

Kiitos. Kyselen tässä taas jossain vaiheessa muita, jos tarvetta tulee (toivottavasti ei).

Lisäys:
Tokihan sitä voi miettiä miksi asensin alunperin 64 bittisen. Älkää tokikaan menettäkö yöunianne sen vuoksi...
« Viimeksi muokattu: 27.03.07 - klo:21.53 kirjoittanut teetee »

lompolo

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: Ohjelman lisäys valikkoon
« Vastaus #1 : 27.03.07 - klo:23.16 »
Sovellukset -> Apuohjelmat -> Alacarte
Tiedosto - > uusi kohta
En vaan tiedä, millä komennolla 32-bittinen firefox käynnistetään. Jos et keksi itse, toivottavasti joku kertoo sen.

juyli

• Vieras
« Vastaus #2 : 27.03.07 - klo:23.47 »
En vaan tiedä, millä komennolla 32-bittinen firefox käynnistetään. Jos et keksi itse, toivottavasti joku kertoo sen.

Riippuu täysin miten ko. firefox on asennettu, mutta sitäpä meille ei kerrottu.
Olen asentanut jakelun ulkopuolisen FF:n tar.gz -paketista /opt hakemistoon, josta se
on helppo lisäillä (Gnome) paneliin (/opt/firefox-xxxx/firefox).
Ei ohjelmien lisääminen valikoihin ole mitään alkemiaa.

teetee

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #3 : 28.03.07 - klo:10.22 »
Eipä ole alkemiaa, ei.

Koetin löytää jotain keinoa tuolta järjestelmä-valikon alta, joten en sitä luonnollisestikaan löytänyt...

Komento toki oli, ja yhä vieläkin on, tiedossa. firefox32. Eli siellä se nyt on paikallaan.

Kuten sanottu, kiitos.