Muut alueet > Yleistä keskustelua

Onnistumiskokemuksesi Ubuntun/Linuxin kanssa (vain iloa ja riemua)

<< < (128/128)

JaniAlander:
Kiinnitin aiheen kyllähän tämä niin tärkeä aihe on että ansaitsee sen...

raimo:

--- Lainaus käyttäjältä: JaniAlander - 28.01.24 - klo:01.44 ---
--- Lainaus käyttäjältä: raimo - 27.01.24 - klo:21.35 ---3.5" levypaikkaan HDD jos asentaa 2.5" SSD aseman tarvitaan sovitinkehys. Muutenhan ne (HDD) on sopivia keskenään.
Joissakin SSD-levyissä ko. rautakehikko tulee mukana.

--- Lainaus päättyy ---

ja no ei aina sitäkään jos ei välitä sitä että levy pääsisi liikkumaan jos pöytäkoneesta puhutaan. Mulla roikkuu pöytäkoneessa parikin SSD:tä käytännössä irrallaan. Kun ei konetta turhan paljon liikutella niin mitäs väliä sillä on...

--- Lainaus päättyy ---

Minullakin roikkuu tuossa i5 koneessa SSD levy. Mistä tulikin mieleen että ko. koneessa on alkujaan 256Gt Nvme-levy jota en läydä koneen sisältä, olen tullut siihen lopputulemaan että se on emolevylle sisäänrakenettu, onko moinen mahdollista?

JaniAlander:

--- Lainaus käyttäjältä: raimo - 28.01.24 - klo:01.57 ---
--- Lainaus käyttäjältä: JaniAlander - 28.01.24 - klo:01.44 ---
--- Lainaus käyttäjältä: raimo - 27.01.24 - klo:21.35 ---3.5" levypaikkaan HDD jos asentaa 2.5" SSD aseman tarvitaan sovitinkehys. Muutenhan ne (HDD) on sopivia keskenään.
Joissakin SSD-levyissä ko. rautakehikko tulee mukana.

--- Lainaus päättyy ---

ja no ei aina sitäkään jos ei välitä sitä että levy pääsisi liikkumaan jos pöytäkoneesta puhutaan. Mulla roikkuu pöytäkoneessa parikin SSD:tä käytännössä irrallaan. Kun ei konetta turhan paljon liikutella niin mitäs väliä sillä on...

--- Lainaus päättyy ---

Minullakin roikkuu tuossa i5 koneessa SSD levy. Mistä tulikin mieleen että ko. koneessa on alkujaan 256Gt Nvme-levy jota en läydä koneen sisältä, olen tullut siihen lopputulemaan että se on emolevylle sisäänrakenettu, onko moinen mahdollista?

--- Lainaus päättyy ---
Voihan se olla löytyy ehkä kun emoa oikein tosissaan läpi käy
Sorttia että mitäs nää jännät palikat emolla on....

raimo:

--- Lainaus käyttäjältä: JaniAlander - 28.01.24 - klo:02.45 ---
--- Lainaus käyttäjältä: raimo - 28.01.24 - klo:01.57 ---
--- Lainaus käyttäjältä: JaniAlander - 28.01.24 - klo:01.44 ---
--- Lainaus käyttäjältä: raimo - 27.01.24 - klo:21.35 ---3.5" levypaikkaan HDD jos asentaa 2.5" SSD aseman tarvitaan sovitinkehys. Muutenhan ne (HDD) on sopivia keskenään.
Joissakin SSD-levyissä ko. rautakehikko tulee mukana.

--- Lainaus päättyy ---

ja no ei aina sitäkään jos ei välitä sitä että levy pääsisi liikkumaan jos pöytäkoneesta puhutaan. Mulla roikkuu pöytäkoneessa parikin SSD:tä käytännössä irrallaan. Kun ei konetta turhan paljon liikutella niin mitäs väliä sillä on...

--- Lainaus päättyy ---

Minullakin roikkuu tuossa i5 koneessa SSD levy. Mistä tulikin mieleen että ko. koneessa on alkujaan 256Gt Nvme-levy jota en läydä koneen sisältä, olen tullut siihen lopputulemaan että se on emolevylle sisäänrakenettu, onko moinen mahdollista?

--- Lainaus päättyy ---
Voihan se olla löytyy ehkä kun emoa oikein tosissaan läpi käy
Sorttia että mitäs nää jännät palikat emolla on....

--- Lainaus päättyy ---

Olen kyllä tonkinnu sen sisukset suurennuslasin ja taskulampun kanssa, mitään palikkaa ei löydy joka vois edes lähelle olla Nvme-asema. En nyt jaksa sitä ruveta purkamaan taas, olkoon mysteeri siihen asti kun taas saan aihetta avata sen kopan, varmaan vuoden sisällä pitää pölyt puhdistaa pois...

kamara:
Linukan ohjelmoinnin saralta...

... viimeinkin sain luotua (todennäköisesti) onnistuneen hakualgoritmin...

... toki bugeja voi siellä piileskellä, mutta kuitenkin.

Pari yksinkertaista ideaa, ja tuloksena leivottu koodi.

Bugiton se tuskin on, mutta idea(t) saattaa toimia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta