Kirjoittaja Aihe: totem pois firefoxista  (Luettu 2838 kertaa)

nebula

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 438
    • Profiili
totem pois firefoxista
« : 21.11.05 - klo:16.58 »
Olis pieni kysymys

Yleensä tulee vaan asennettua noita plugine:jä firefoxiin,mutta nyt haluaisin ton totemin pluginin POIS tai ainakin niin että se ei yrittäis avata sellasia mitä se ei osaa avata vaan huutaa jotain pluginiä mutta mplayer avaa ne mukisematta... en kuitenkaan haluais poistaa  totemia KOKO koneelta

LittleLion

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1232
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/littleli/
Re: totem pois firefoxista
« Vastaus #1 : 21.11.05 - klo:17.06 »
Olis pieni kysymys

Yleensä tulee vaan asennettua noita plugine:jä firefoxiin,mutta nyt haluaisin ton totemin pluginin POIS tai ainakin niin että se ei yrittäis avata sellasia mitä se ei osaa avata vaan huutaa jotain pluginiä mutta mplayer avaa ne mukisematta... en kuitenkaan haluais poistaa  totemia KOKO koneelta

Firefoxi:ssa > Tools (Työkalut) > Extensions (Liitännäiset)

JPK1990

  • Vieras
Re: totem pois firefoxista
« Vastaus #2 : 21.11.05 - klo:17.47 »
itse ainakin poistin menemällä kansioon firefox/plugins ja heivasin sen totemin sieltä pihalle ja nykyään kaikki toimii  mplayerin kautta.

Sazoro

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 409
    • Profiili
Re: totem pois firefoxista
« Vastaus #3 : 23.11.05 - klo:18.42 »
Minullakin on tuo ongelma mutta en ymmärtänyt että millä nimellä se totem on siellä listassa. Totem-sanalla se ei ollut. Voisiko joku valistaa tyhmää?

-JPa-

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 58
    • Profiili
Vs: totem pois firefoxista
« Vastaus #4 : 06.02.08 - klo:14.07 »
Mulla löyty 236 osumaa haulla totem. Mikä niistä pois?
Firefoxi:ssa > Tools (Työkalut) > Extensions (Liitännäiset)
Tuolla ei ole toteemia.

jori52

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2047
    • Profiili
Vs: totem pois firefoxista
« Vastaus #5 : 06.02.08 - klo:14.34 »
Mulla löyty 236 osumaa haulla totem. Mikä niistä pois?
Firefoxi:ssa > Tools (Työkalut) > Extensions (Liitännäiset)
Tuolla ei ole toteemia.

Synaptik pakettienhallinnan kautta onnistuu kirjoita hakuun totem (Poistaessa katso ettet poista Libtotem-plparser 10 häviää paljon muutakin)

Terveisin jori52
Linux counter #348392
 Asus G750JW ja ubuntu 13.10

janne

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5150
    • Profiili
Vs: Re: totem pois firefoxista
« Vastaus #6 : 06.02.08 - klo:14.50 »
itse ainakin poistin menemällä kansioon firefox/plugins ja heivasin sen totemin sieltä pihalle ja nykyään kaikki toimii  mplayerin kautta.

mulla puolestaa toimii kaikki totemin kautta, mutta jos mä haluaisinkin poistaa totem-pluginin, niin varmaan poistasin sen paketinhallinnan kautta, poistamalla paketin totem-mozilla, enkä alkaisi poistamaan käsin mitään paketista asennettua.
Janne