Kirjoittaja Aihe: Technotrend TT-DVB-T 1500, MythTv ja ongelmat EPG:n kanssa  (Luettu 2290 kertaa)

lifer

• Käyttäjä
    • Profiili
Muutaman päivä olen tässä koittanut säätää Ubuntu + MythTv mediaboxia ja hidasta on kuin mikä. Tuntuu, että törmään kaikkiin mahdollisiin ongelmiin  ;D
Tällä hetkellä projekti on siinä pisteessä, että kanavat näkyy jo ihan ok, mutta epg:tä en saa toimimaan en sitten millään. Koitin asettaa useammallekin kanavalle tuolta mythtv-setup:ista kanavanvirityksestä rastin "Käytä ohjelmavirran opasta" -kohtaan. Eikös sen yksinkertaisimmillaan näin pitäisi toimia ? Minulla ohjelmaopas näyttää vain "Tuntematon" joka paikassa.
Kokeilin myös tuota xmltv:tä, mutta siinäkin tulee outoja ongelmia. Yritin tuota xml fileä luoda näin:

tv_grab_fi -output /tmp/test.xml

Konsoliin napsahtaa näin

using config filename /home/oem/.xmltv/tv_grab_fi.conf
getting list of channels
getting listings
removing bad characters: '' at /usr/bin/tv_grab_fi line 330.

Ja tuossa ollaan sitten useita minuutteja. Kun tuo setti on jauhanut tuon xml filen valmiiksi, niin se kyllä sisältää kanavat, mutta ei muuta tietoa.

Osaisiko joku neuvoa / joku ratkaissut vastaavan ongelman ? Alkaa itseltä usko pikkuhiljaa loppua..  :'(

buntuman

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: Technotrend TT-DVB-T 1500, MythTv ja ongelmat EPG:n kanssa
« Vastaus #1 : 26.11.08 - klo:15.11 »
Mulla on käytössä sama kortti ainoastaa kaapeli mallia ja itsellä ainakin alkoi toimimaan heittämällä kun toimin wikistä löytyvän ohjeen mukaan.

http://www.mythtv.org/wiki/index.php/XMLTV#Finland