Kirjoittaja Aihe: Velvet , Siskot  (Luettu 1946 kertaa)

isvard

  • Vieras
Velvet , Siskot
« : 04.03.07 - klo:06.59 »
Tähän nyt siis olen tullut, ei älkää yrittäkä estää mimua,sillä päätökseni olen tehnyt ja se om vakaa. Te jotka muisratte siis saatoitte olla hyvinkin nuorempia kuin minä ja aloitettiin lähes koko maata kattava ula lähetys, eikä aikaakaan kun ilmestyi helppokäyttöinen mutta varmatoiminen c-kasetti ja jo kohta teosto myös huomasi mokoman keinon antaa kansalle jotain ilmaisiksi,,niinpä keksittiin kasettimaksu jo köyhiä lisää kurjistuttamaan ja sivistyisivätkin vielä kyykärmeen äpärät. noh kiltisti sen maksoimme (pakko) , sitte eräs alusvaate esitteliä keksikin että kehitys on kehittynyt, Nytpä nerokasta kielletään kopiointi kokonaanm mutta ettei kasettiverosta saatavat klänninki rahat hupenisi niin jätetään kasettivero ennalleen koska se hoitaa koko aukon kuiteskin, sillä väliäkös molpmalla vaikka cd sisältää itse napattuja mehton kuvia, peruna
Karpelan lakia vastustaakseni lähden vetämään pulkalla merenjäätä pitkin vanhaa helvetpakkardia kohden pohjoista, Aluksi aattelin että humppaa mutta eikös ne tangokansaa,,,,siellä. Jos näette jäässä poreievan seijän josta tulee iankaikkisest ikuulumaan vai Taiteilia innasen "kuutamoa tyrnävän yllä" (jomka muuten ostin ihan omilla rahoilla osuuskaupasta] ovat ameriikan hävittäjällä mut tusjauttaneet paskaksi, jotta tuosta tämän enenpää. Taapertaen koirannahkakintaat jalassa ja ystäviäni muistellen YRMS.

Owdy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1954
    • Profiili
Vs: Velvet , Siskot
« Vastaus #1 : 04.03.07 - klo:08.10 »
Turvallista matkaa veviseni.

isvard

  • Vieras
Vs: Velvet , Siskot
« Vastaus #2 : 04.03.07 - klo:20.17 »
En viitti korjata kirjotus virheitä, sillä totuus on kuitenkin se että tämän kansan pahaa oloa ei ole ennenkään pystynyt korjaamaan kuin koskenkorva, sekin vaan hyvin hetkellisesti.
sama

kingi89

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 78
    • Profiili
    • Kingi.tk
Vs: Velvet , Siskot
« Vastaus #3 : 05.03.07 - klo:13.02 »
Jos vähemmän radikaali tapa kiinnostaa niin nimeä listaan: http://www.adressit.com/kasettimaksu