Kirjoittaja Aihe: BILEET!!!  (Luettu 3485 kertaa)

bomanizer

  • Vieras
BILEET!!!
« : 15.11.05 - klo:22.08 »
http://os.newsforge.com/article.pl?sid=05/11/14/2150221&from=rss

Noin, siitä se lähtee. IBM on aina kiva olla mukana  ;D


Aakku

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 239
  • Hullu sopii olla, vaan ei tyhmä.
    • Profiili
    • Outoja juttuja
Re: BILEET!!!
« Vastaus #1 : 15.11.05 - klo:22.19 »
http://os.newsforge.com/article.pl?sid=05/11/14/2150221&from=rss

Noin, siitä se lähtee. IBM on aina kiva olla mukana  ;D

Jopas jotakin :) ... ehkä pian saamme markkinoilla nähdä konepaketteja, joissa on esiasennettuna Ubuntu Linux ... varsin edistykselliseltä vaikuttava tulevaisuudennnäkymä, jolle vilpittömästi toivotettakoon onnea ja menestystä !

janne

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5150
    • Profiili
Re: BILEET!!!
« Vastaus #2 : 16.11.05 - klo:00.03 »
Jopas jotakin :) ... ehkä pian saamme markkinoilla nähdä konepaketteja, joissa on esiasennettuna Ubuntu Linux ... varsin edistykselliseltä vaikuttava tulevaisuudennnäkymä, jolle vilpittömästi toivotettakoon onnea ja menestystä !

minun mielestäni niitä (ainakin läppäreitä) on ollut jo jonkin aikaa, juurikin ubuntu + ibm yhteistyön toimesta. lupasivat vielä, että breezyn kanssa kaikki ominaisuudet toimivat.
Janne

Aakku

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 239
  • Hullu sopii olla, vaan ei tyhmä.
    • Profiili
    • Outoja juttuja
Re: BILEET!!!
« Vastaus #3 : 16.11.05 - klo:00.16 »
minun mielestäni niitä (ainakin läppäreitä) on ollut jo jonkin aikaa, juurikin ubuntu + ibm yhteistyön toimesta. lupasivat vielä, että breezyn kanssa kaikki ominaisuudet toimivat.

Näin kai - en vain noita läppäreitä ole seuraillut ... jossainvaiheessa kävi mielessä, että jos sellaisen hankkisi, mutta aloin miettimään, että se on liian helppo ottaa mukaan esim. mökille, jolloin voikin käydä niin, että loman sijasta hairahtuu tekemään töitä :D [kauhuvisio : kesäiltana uistelee läppäri sylissä - heeh] ... toisaalta tämä kone on itse osista kasattu pöytämasiina [tosin nyt lattialla -> lattiamasiina ?]. Fujitsu-Siemens, jota kylläkin edustaa vain nimi kotelossa ja emolevy ... muu on sieltä täältä haalittua :) . Tulee jokseenkin edulliseksi.

Jos nämä "isot" lähtevät laittamaan Ubuntua läppäreihinsä, näemme pian varsin positiivisen kehityksen, eikä vähiten tietoturvan kannalta - itse olen työpaikallani saanut parikin toveria kallistumaan Ubuntun pariin, eivätkä ainakaan ole minulle ääneen katuneet päätöstään ... kummallakin alkaa win hiipumaan hätävarajärjestelmäksi vain.