Kirjoittaja Aihe: Ongelma graafisen paketinhallinnan kanssa  (Luettu 1604 kertaa)

jywuo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 26
    • Profiili
Ongelma graafisen paketinhallinnan kanssa
« : 12.02.07 - klo:13.29 »
Tervehdys,

minulle tuli ongelma, miten edetä tästä tilasta joka näkyy liitetiedostossa. En saa aktivoitua ok-painiketta päästäkseni eteenpäin ja asennus ei jatka eteenpäin.

Olen yrittänyt jo hakea tietoa haun kanssa, mutten ole löytänyt. Todennäköisesti vika onkin yksinkertainen, mutten vain ole löytänyt siihen vielä ratkaisua.

Ps. näinhän siinä käy, kun parikymmentä vuotta windowsia käyttänyt siirtyy opettelemaan uutta, hi.



[ylläpito on poistanut liitteen]

Moraalinvartija

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 39
  • Xubuntu Edgy
    • Profiili
Vs: Ongelma graafisen paketinhallinnan kanssa
« Vastaus #1 : 12.02.07 - klo:14.08 »
Eikö se siis liiku sarkaimella eikä nuolilla? Kyllä nuo on sillai yleensä mulla toimineet..
[Oscar Wilde -sitaatti]

jywuo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 26
    • Profiili
Vs: Ongelma graafisen paketinhallinnan kanssa
« Vastaus #2 : 12.02.07 - klo:14.15 »
Kiitokset neuvosta.  Olin ilmeisesti liian hätäinen, kun nuolinäppäimen painamisesta kesti aikasen kauan ennen kuin näytöllä tapahtui jotain.

ilkant

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1276
  • Kubuntu
    • Profiili
Vs: Ongelma graafisen paketinhallinnan kanssa
« Vastaus #3 : 17.02.07 - klo:06.38 »
Kubuntu Dapperin kanssa käy tuollaisissa tilanteissa joskus niin, että ohjelma kysyy esim. rootin salasanaa tai muita varmistuksia toisella ikkunadialogilla, joka onkin mennyt tämän ikkunan alle näkymättömiin. Joskus kestää pienen aikaa, ennenkuin keksii miksei ikkunasta pääse eteenpäin...

mcduck

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 250
    • Profiili
Vs: Ongelma graafisen paketinhallinnan kanssa
« Vastaus #4 : 17.02.07 - klo:12.47 »
Kubuntu Dapperin kanssa käy tuollaisissa tilanteissa joskus niin, että ohjelma kysyy esim. rootin salasanaa tai muita varmistuksia toisella ikkunadialogilla, joka onkin mennyt tämän ikkunan alle näkymättömiin. Joskus kestää pienen aikaa, ennenkuin keksii miksei ikkunasta pääse eteenpäin...
Ilmeisesti sulla on Beryl käytössä? laitas asetuksista FSP (focus stealing prevention) pois päältä niin lopuu tuolainen ;)
42