Ubuntun käyttö > Ohjelmointi, palvelimet ja muu edistyneempi käyttö

Buntuilijoiden ohjelmointiprojektit ?

(1/8) > >>

_Pete_:
Onko ja minkälaisia? Itsellä ollut jo useamman vuoden kehitteillä IRC bottiohjelmisto Java kielellä tehtynä ja siitä
onkin tällä hetkellä tekeillä jo versio 3.
"Tuotantokäytössä" eli omilla kanavilla on käytössä v2 sarjalainen. Projektilla on omat sivut jos jotain kiinnostaa:

http://machine.homeunix.net:888/trac_h3/

peran:
Nop, tekaisin ekaksi projektikseni Windows-kauko-ohjauksen. Surkea väylän tukkiva tekele siitä tuli. (Tarvitsee Windowsiin serveri-ohjelman). Pyytämällä saa, muttei hyviä ohjeita.

Edit - loput projektit ovatkin toistaiseksi typistyneet sripteiksi - Esim. Viinimaistiaisen viinien (Max 8 viiniä kaksipuoleiseen sivuun) kuvaukset yhteen paperiin.

raimo:
Minä mitään muuta tekisikään, kun Perlillä kaikkia "hienouksia".

Vaan onko Gtk2 sitten ohjelmointia vai valmiiden lego-palikoiden kasaamista haluttuun järjestykseen,
siitä voi olla montaa mieltä, mutta tottahan Perliä pitää olla seassa aina jonkin verran jotta palikat tekeekin jotakin.

Spämmätään nyt tähänkin tämä uusin keksintö, jos saisi vaikka jonkun kokeilemaan http://gclip.atspace.org/
Itseasiassa tuosta tuli mielestäni aika makea, ~1000 riviä koodia vain, ja tuommoista ei oikeastaan ole olemassa.
(Glipper on olemassa / tulossa, mutta se on "vajaa" ominaisuuksiltaan ainakin toistaiseksi, eikä ole minun tekemä!).  ;D

Työn alla on toinenkin juttu, nimittän "notepad" FTP:llä ja värikoodauksella ja tabeilla, mutta siitä lisää kunhan saan SAR ominaisuuden toimimaan edes jotenkin. Kaikki kun pitää tehdä itse ja vieläpä monta kertaa jopa. :)

mandu:
Kiitos raimo. Lähti gClip aktiiviseen käyttöön. :)

fly:
Hei Raimo, osaatko auttaa? Toi gClip näyttää kätevälle ja toimii, mutta asetuksiin meno ei onnistu vaan tulee virheilmoitus "Can't locate object method "set_deletable" via package "Gtk2::Window" at /usr/bin/gclip line 633."  Miten sen sais toimimaan? Käytössä on Edgy ja Fluxbox, ja käytän Docker:ia system trayna..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta