Kirjoittaja Aihe: Vielä yksi kysymys  (Luettu 1921 kertaa)

Valamo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 32
    • Profiili
Vielä yksi kysymys
« : 01.01.07 - klo:21.47 »
Kaikki pelaa nyt, joten kiitos! Vielä kuitenkin yksi asia vaivaa mieltäni. Olen parikin kertaa yrittänyt asentaa 6.10, enkä ole saanut siihen toimimaan langatonta verkkoyhteyttä, kun se 6.06.01 dessä käy helposti. Voiko olla niin, että 6.10 ssä on jotain sellaista muutettu, että ei kannata enää yritellä. Intell ajuriakin yrittelin asentaa huonoin tuloksin. Ehkä se ei ajuria edes tarvitse, kun toimii vanhemmlla versiolla. 6.10 antaa laittaa salauksen ja olen ollut saavinani pig tuloksiakin, mutta ei vaan aukene yhteys. Ei mahdu  kaaliin, että uusi versio ei mymmärrä hakua, kun vanha tekee yhteyden helposti. Kaikkea olen kokeillut, niin etten enempää keksi yrittää.

Regel

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1090
  • Lucid
    • Profiili
Re: Vielä yksi kysymys
« Vastaus #1 : 02.01.07 - klo:06.39 »
jos ei edgyssä toimi, niin pysy dapperissa. Niin helppoa se on.  :D
Ja uskoisin että pienellä vaivalla olisi kortti saatu toimimaan edgyssäkin.

Valamo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 32
    • Profiili
Re: Vielä yksi kysymys
« Vastaus #2 : 02.01.07 - klo:09.40 »
No nyt se olisi taas 6.10. Aatteli taistella, tai luopua saappaat jalassa. Näyttää, että 1 send failed. Palkki tulee ja näyttää 0% eth1. Yhdyskäytäntö on näemmä IPv4. Kaapelilla toimii, mutta kun on läppäri. ( Pomi )

kuvittelija

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Vielä yksi kysymys
« Vastaus #3 : 24.01.07 - klo:01.53 »
Sama ikävä juttu täälläkin, Acerin 2001 kannettava ja toi Intel2100 kiukuttelee. Vanhemmassa Ubuntussa mullaki toimi ok, mut pitäähän sitä nyt voida päivittää...
Kaikkee netistä löytämääni oon yrittäny mut ei vaan auta. Toivottavasti tähän löytyy ratkaisu ku tulee hulluksi johdon päässä ollessa kannettavan kanssa  >:(