Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutLiity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
Itse olen säädellyt tuon VDR:n (+ subtitle ja tekstitv pluginit) toimimaan. Jos tosiaan on tarvetta niin voisin kirjoitella pientä oppaan tynkää siitä miten siis itse sen sain rullaamaan.
No en nyt saa ilmeisesti skannattua, mutta ihan yleisesti kysymys.Miten mä pystyn käyttämää vdr:ää? Laitoin sen tuolla sudo /etc/init.d/vdr start :lla käyntiin.....mitä mä sitte teen? Mitää ei auennu, en tiedä mitä pitäisi tehdä.
Lainaus käyttäjältä: spideri - 31.12.06 - klo:19.09No en nyt saa ilmeisesti skannattua, mutta ihan yleisesti kysymys.Miten mä pystyn käyttämää vdr:ää? Laitoin sen tuolla sudo /etc/init.d/vdr start :lla käyntiin.....mitä mä sitte teen? Mitää ei auennu, en tiedä mitä pitäisi tehdä.Tarvittet vielä jonkin frontendin, jotta saisit sitä kuvaakin näkyviin.Teenpä sitä pientä opasta ja laitan sen tänne piakkoin.
Voisiko kukaan tehdä how-to:n? Olen jo lähestulkoon epätoivoinen koko htpc-projektin kanssa. Olen yrittänyt monia ohjeita seurata, mutta aina joku osoite ei pelaa tai joku käsky antaa tulokseksi virheen ja en tiedä miksi.Olen jo monta kuukautta tämän asian kanssa tapellut ja haluaisin htpc:n toimimaan ennen kuin analogiset TV-lähetykset loppuvat. Tätä menoa tulee kiire.ps. netholic.com ei ole auttanut