On kyllä hieno peli. Mikä näytönohjain sulla onkaan? Minulla on kotimasiinassani ATI9600. Itsessään ohjelma herjaa käynnistettäessä" fgfs: indirect_vertex_array.c:1359: __indirect_glTexCoordPointer: Assertion `a != ((void *)0)' failed". Mitähän lie tarkoittaakaan?
Tuonnäköisiä ilmoituksia tuli kun en ollut laittanut xorg.conffiin tarvittavia lisäyksiä (en muista tarkkaan, onko tuossa kaikki muutokset):
Section "Module"
Load "glx"
EndSection
Section "Device"
Option "VideoOverlay" "on"
Option "NoLogo" "true"
Option "AddARGBGLXVisuals" "true"
Option "AllowGLXWithComposite" "true"
Option "RenderAccel" "true"
Option "backingstore" "true"
Option "EnablePageFlip" "true"
EndSection
Sitten glx:n toimivuuden voi testata ohjelmalla
glxgears. Ohjelma avaa uuden ikkunan, jossa pitäisi 3 hammasratasta pyöriä. Lisäksi kuulemma se tulostaa jotain lukemiakin, mutta minun näyttökortillani sellaisia ei näkynyt. Sitten ohjelmalla
nvclock voi säädellä näyttökortin asetuksia. Mm. nostaa kellotaajuutta, jos rahkeet riittää kortissa. Tuulettimen nopeuksia voi säätää. Ohjelman helpeistä näkee niitä optioita. Kokeilun arvoisia ovat mm. -i, -q, -s, -f -F 100, jne.