Kirjoittaja Aihe: Työtilat häviää aina kun otan compizin pois käytöstä  (Luettu 1432 kertaa)

Falconi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 14
    • Profiili
Mitä tehdä kun Painan ton GL desktopin pois päältä niin työtilojen määrä muuttu yhteen. Jos laitan työtilojen määräksi neljä niin se pysyy niin kauan kunnes käytän GL desktoppia. GL desktopissa on kyllä neljä työtilaa muutenkin mutta taas kun suljen GL desktopin tai käynnistän koneen uudelleen niin näkyy olevan vain yksi työtila.

Osaisitteko auttaa noobia? Haulla en löytäny tuloksia..

Ja vielä semmonen että millä ihmeellä ton gl desktopin sais käynnistymään automaattisesti? Kokeilin kyllä laittaa sitä gldesktop_tray jutun käynnistyy, kyllähän se käynnistyy mutta jos painan siitä, että se aktivois sen niin se heittää mut kirjautumisikkunaan ja sit pitää kirjautua uudelleen ja se sieltä traysta on poistunut.

eliasj

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4075
    • Profiili
Re: Työtilat häviää aina kun otan compizin pois käytöstä
« Vastaus #1 : 05.11.06 - klo:09.40 »
Lainaus
Ja vielä semmonen että millä ihmeellä ton gl desktopin sais käynnistymään automaattisesti?
Kun minä joskus aikoinaan käytin compizia, niin ohjeessa käskettiin tekemään joku skripti joka lisättiin Jäjestelmä --> Asetukset --> Istunnot --> Käynnistyvä ohjelmat -kohtaan. Minkä ohjeen mukaan sinä teit?
alias vililikku

Falconi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 14
    • Profiili
Re: Työtilat häviää aina kun otan compizin pois käytöstä
« Vastaus #2 : 05.11.06 - klo:21.07 »
Noh, eipä enää onkelmia, ku vaihdoin takasi glx / beryliin.. Nyt on hyvä ku saa tän erillisen istunnon, vaikka en mä enää sitä toista käytäkkään  ;)

Nyt toimii jotenki muutenkin nopeammin mitä aiglx / compiz silloin. Mutta silloin mulla ei ollut fglrx ajureita ollenkaan, mutta mitä tässä nyt jahkailemaan nyt toimii ok. Kerran vaan firefox kaatunu, eip muuta.