Kirjoittaja Aihe: Evolution postin asetukset (Toimii)  (Luettu 1589 kertaa)

Storck

  • Vieras
Evolution postin asetukset (Toimii)
« : 16.10.06 - klo:11.33 »
Itse en ole pystynyt "ongelmaa" ratkaisemaan..
Saako ja jos niin miten, Evolutionista eteenpäin lähtevien postien aikaisemmat lähettäjät pyyhittyä pois. En halua kaikkien tietävän mistä ja kenelle posteja olen saanut ja edelleen lähettänyt.
Kun valitsen "välitä" niin aukeavasta postista puuttuu aikaisemmat lähettäjät ja vastaanottajat joten en saa pyyhittyä niitä pois. Jokaisesta postista en viitsi alkaa erikseen tallentamaan liitteitä ja uutena postina lähettämään.
Jos joku tietää onko mahdollista ja jos niin miten...
« Viimeksi muokattu: 16.10.06 - klo:13.26 kirjoittanut Storck »

janne

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5150
    • Profiili
Re: Evolution postin asetukset
« Vastaus #1 : 16.10.06 - klo:12.45 »
Itse en ole pystynyt "ongelmaa" ratkaisemaan..
Saako ja jos niin miten, Evolutionista eteenpäin lähtevien postien aikaisemmat lähettäjät pyyhittyä pois. En halua kaikkien tietävän mistä ja kenelle posteja olen saanut ja edelleen lähettänyt.
Kun valitsen "välitä" niin aukeavasta postista puuttuu aikaisemmat lähettäjät ja vastaanottajat joten en saa pyyhittyä niitä pois. Jokaisesta postista en viitsi alkaa erikseen tallentamaan liitteitä ja uutena postina lähettämään.
Jos joku tietää onko mahdollista ja jos niin miten...

tuossa pitää varmaa asetuksista laittaa, että eteenpäin lähetetty viesti liitetään uuteen viestiin sellaisenaan eikä liitteenä. siis sikäli kun yhtään tuota ongelmaa tajusin.

Edit → Preferences → Composer Preferences → Forward style → Inline

tai jotain sinne päin.
Janne

Storck

  • Vieras
Re: Evolution postin asetukset
« Vastaus #2 : 16.10.06 - klo:13.25 »
Niin muuten on...   eri nimikkeitä kuin mitä on tottunut käyttämään.
Eli:
Muokkaa>Asetukst>Muokkaimen asetukset>Yleiset>Välitä tyyli...  sen kun laittaa "lainattu" niin sillä pelaa.

KIITOS!!

Toimii, ei tarvitse vaihtaa takas TB:iin