Ubuntun käyttö > Vaihtoehtoiset työpöytäympäristöt

Käyttis jämähtää

(1/4) > >>

Sarliina:
Mistäköhän voi johtua että käyttis menee välillä kokonaan jumiin, hiiri liikkuu mutta mistään ei pysty klikkaamaan... Mitä tietoja pitää etsiä koneesta

Snufkin:
Laita TaskManageri päälle ja klikkaa se aina päällimäiseksi ikkunaksi. Näet siitä, jos muisti loppuu kesken tai jos joku sovellus kuluttaa ylettömästi resursseja.

Sarliina:
Mullakin on Fujitsu Lifebook... Mistä voin ladata saman version xubuntusta kuin sulla... Katsoin tota taskmanageria ja oli paljon sovelluksia siellä

nm:

--- Lainaus käyttäjältä: Sarliina - 21.02.26 - klo:21.22 ---Mullakin on Fujitsu Lifebook... Mistä voin ladata saman version xubuntusta kuin sulla... Katsoin tota taskmanageria ja oli paljon sovelluksia siellä

--- Lainaus päättyy ---

Muistin ja swapin käyttö on olennainen tieto. Jos muisti on lähes kokonaan käytössä, järjestelmä alkaa swapata ja hidastua, ja kun swap täyttyy, työpöytä voi mennä kokonaan jumiin pitkäksi aikaa, kunnes kerneli alkaa sammuttaa eniten muistia varanneita prosesseja.

Sarliina:
Toimiikohan xubuntu vanhassa koneessa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta