Kirjoittaja Aihe: Vivaldi selain Android HONOR kännykässä unohti salasanat. [EIPÄ VIELÄ RATKAISTU]  (Luettu 408 kertaa)

epiphone

• Käyttäjä
    • Profiili
Minulla on tässä jokapäiväisessä käytössä Android HONOR kännykkä. Minulla on käytössä Vivaldi selain. Eilen tuli päivitys Vivaldiin. Tuon päivityksen jälkeen Vivaldi unohti käyttäjätunnukset ja salasanat, joita käytetään eri foorumeilla ja palveluissa. Mikä nyt neuvoksi?
« Viimeksi muokattu: 02.02.25 - klo:20.53 kirjoittanut epiphone »
Kahvi on väkevin juomani

pkill

• Käyttäjä
    • Profiili
Onko siinä joku synkronointi toiminto mihin pitää kirjautua uudellen sisään?

Itse olen Bravea käytellyt nyt tietokoneessa ja puhelimessa ja se tuntuu oikein mukavasti kaiken synkronoivan laitteiden välillä ja poistaa mainoksetkin kiitettävän hyvin.

epiphone

• Käyttäjä
    • Profiili
Minä en käytä sitä synkronointia ollenkaan. Vika paikka on jossakin muualla.
Kahvi on väkevin juomani

epiphone

• Käyttäjä
    • Profiili
https://forum.vivaldi.net/topic/104193/all-passwords-gone-on-mobile

Tuollainen säie löytyi guuglettamalla. Ilmeisesti ainoa korjaus on poistaa Vivaldin asennus ja asentaa sitten uudestaan.........
Kahvi on väkevin juomani

epiphone

• Käyttäjä
    • Profiili
No niin siinä kävi. Minä poistin Vivaldin asennuksen ja asensin sen uudelleen. Nyt olen sitten laittanut sivustoja, foorumeita jne. käyttäjätunnukset ja salasanat kaikki käsipelillä kohdilleen. Merkitsen ratkaistuksi.
Kahvi on väkevin juomani

epiphone

• Käyttäjä
    • Profiili
Valitettavasti ongelma toistuu taas, kun sammutan sovelluksen ja avaan. Salasanat eivät pysy kyytillä.
Kahvi on väkevin juomani