Kirjoittaja Aihe: maksulliset kanavat digikortilla?  (Luettu 2610 kertaa)

hpne

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 118
    • Profiili
maksulliset kanavat digikortilla?
« : 14.09.06 - klo:21.53 »
Jaahas,

kukahan osaisi kertoa, millä konstilla saisin noita maksullisia kanavia toimimaan digikortin avulla (siis maksamalla  ;D). Kun olen ihan pihalla televisiokuvioista viimeisen viiden vuoden ajalta, eli ei ole ollut telkkaria. Tv-kortin hankin pari kuukautta sitten. Eli käsittääkseni vaikka joku Canal+ vaatii jonkun lätkän hankkimista, joka tungetaan johonkin aukkoon, joka tv:n kautta toimittaessa lienee digiboksissa? Pitääkö minun sitten hankkia digiboksi, jonka änkheän digikorttini ja seinän väliin, vai mitä teen että saan Disney Channelin iltojeni iloksi?

Speedy G

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 216
    • Profiili
Re: maksulliset kanavat digikortilla?
« Vastaus #1 : 14.09.06 - klo:23.07 »
Digipalikka kortinlukijalla USB-liitäntään. Maksaa yli 150 euroo, ainakin se mitä kattelin. Ja tietty sopivuus *pitkä rimpsu kirosanoja*
Hai-saappaat ja Hankkijan lippis = Juntti Hämeen takamettistä :D

Jase

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 7
    • Profiili
    • Kumivene.org
Re: maksulliset kanavat digikortilla?
« Vastaus #2 : 25.09.06 - klo:18.43 »
Itselläni on Technotrendin setti. Tuoreet ajurit vain linuxtv.orgista ja hyvin näkyy kanavat mythtv:llä.

Tuplanolla

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1420
  • Reg. Linux user #423604
    • Profiili
Re: maksulliset kanavat digikortilla?
« Vastaus #3 : 25.09.06 - klo:18.47 »
Lainaus
Huom! Palomuuri tai virustorjunta saattaa estää laitteen toiminnan. Muistakaa valita palomuuri- ja virustorjuntaohjelmista, että Technotrendin laitteen toiminta sallitaan.
Miten tv-kortti voi vaatia palomuurista sallimisen? Minä en ainakaan näe mitään järkevää syytä tälläiseen.
Ei kai se sitä kuvaa netistä lataa?
Lisää [ratkaistu] ketjun ensimmäisen viestin otsikkoon, kun ongelma ratkeaa!

Jase

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 7
    • Profiili
    • Kumivene.org
Re: maksulliset kanavat digikortilla?
« Vastaus #4 : 25.09.06 - klo:19.58 »
Lainaus
Huom! Palomuuri tai virustorjunta saattaa estää laitteen toiminnan. Muistakaa valita palomuuri- ja virustorjuntaohjelmista, että Technotrendin laitteen toiminta sallitaan.
Miten tv-kortti voi vaatia palomuurista sallimisen? Minä en ainakaan näe mitään järkevää syytä tälläiseen.
Ei kai se sitä kuvaa netistä lataa?
Johtuu varmaan niiden tekemästä softasta, eli kolmannen osapuolen ohjelmistoilla ei moista ongelmaa pitäisi olla. Windows-käyttäjien riesa lähinnä. Oma korttini ei ole Windowsia nähnytkään.