Kirjoittaja Aihe: Kinsgtonin 4 gigaisia muistikampoja  (Luettu 9749 kertaa)

Squirrel

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 455
    • Profiili
Kinsgtonin 4 gigaisia muistikampoja
« : 29.12.20 - klo:13.26 »
Myydään Kingstonin KHX1600C9D3K4/16GX muistipalikoita 4 kpl, yksi kampa 16 gigaa, eli yhteensä 64 gigaa. Hintaa 100 € / kaiki tai 30 € /kpl. DDR3.

Eli ne ovatkin 4 g kampoja ja yhteensä 16 gigaa. Hinta kappaleelta 10€, kaikki yhteensä 30 €

Tarkempia speksejä https://www.kingston.com/dataSheets/KHX1600C9D3K4_16GX.pdf

Myydään kun uusi kone tietysti tukee ddr4:a ja koneen muut osat eivät ole sitä luokkaa että ketään kiinnostaa. Mukaan saa toki halutessaan emolevyn ja prossun jos ostaa kaikki. joku 2010 aikainen emo ja prossu.

Sijaitsee Lahdessa. Postitus onnistuu 10 € lisämaksusta.
« Viimeksi muokattu: 29.12.20 - klo:18.09 kirjoittanut Squirrel »
Toivoisin tulevan päivä päivältä paremmaksi tietokoneen käyttäjäksi

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11440
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Kinsgtonin 16 gigaisia muistikampoja
« Vastaus #1 : 29.12.20 - klo:17.29 »
Tuon datasheetin mukaan tuo on 16 GB setti, neljä 4 GB kampaa.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

Squirrel

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 455
    • Profiili
Vs: Kinsgtonin 16 gigaisia muistikampoja
« Vastaus #2 : 29.12.20 - klo:18.03 »
Tuon datasheetin mukaan tuo on 16 GB setti, neljä 4 GB kampaa.

Onko? Voi olla, siitä on 5v kun viimeksi olleet käytössä. Ilmankos en sitten löytänytkään uusien hintaa. Täytyy tarkistaa hintaa sitten alaspäin.
Toivoisin tulevan päivä päivältä paremmaksi tietokoneen käyttäjäksi

qwertyy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5671
    • Profiili
Vs: Kinsgtonin 4 gigaisia muistikampoja
« Vastaus #3 : 29.12.20 - klo:19.28 »
Kerkesin jo aiemmin melkein laittaa viestiä, että ostan pois nuo yhteen vanhempaan virtualisointikoneeseen. Kävi kyllä mielessä, että tuo on muuten ollut _todella_ kallis paketti uutena :)
Itse laitoin joskus 2010 paikkeilla 16Gt muistia yhteen koneeseen ja ei ollut sekään ihan halvin ratkaisu. Itse asiassa monikaan kone noihin aikoihin ei tainnut tukea yli 32 Gigaa k.muistia.

Squirrel

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 455
    • Profiili
Vs: Kinsgtonin 4 gigaisia muistikampoja
« Vastaus #4 : 29.12.20 - klo:21.55 »
Kerkesin jo aiemmin melkein laittaa viestiä, että ostan pois nuo yhteen vanhempaan virtualisointikoneeseen. Kävi kyllä mielessä, että tuo on muuten ollut _todella_ kallis paketti uutena :)
Itse laitoin joskus 2010 paikkeilla 16Gt muistia yhteen koneeseen ja ei ollut sekään ihan halvin ratkaisu. Itse asiassa monikaan kone noihin aikoihin ei tainnut tukea yli 32 Gigaa k.muistia.

Oli se kallis. Mulla ennen oli ajatuksena kun oli hitaat kovalevyt ja prossuteho kallista, niin ottaa ehkä hieman heikompi prossu ja paljon muistia niin tarve swappaamiselle vähemmän.
Toivoisin tulevan päivä päivältä paremmaksi tietokoneen käyttäjäksi