Mistähän johtuu että kun Déjà Dup on automaatilla
ts. tekee varmuuskopion kerran päivässä tai viikossa se kysyy salasanan siten että
salasanarivejä on 2 kpl, ikäänkuin oltaisiin luomassa uutta varmuuskopiota.
Sitten jos käynnistää varmuuskopioinnin käsin, kysyy se salasanaa oikein, yhdellä rivillä.