Muut alueet > Yleistä keskustelua

4K tai 5K näytön ostaminen ja linux työpöytä ?

<< < (3/3)

kamara:

--- Lainaus käyttäjältä: HannuTapio - 27.07.20 - klo:18.15 ---Hei,

Minulla on tällä hetkellä NVIDIA 730 GT, aion ostaa 100€ passiivi jäähy NVIDIA GT 1030 näytönohjaimen molempiin tietokoneisiini.

--- Lainaus päättyy ---

Taitaa riittää ...

--- Lainaus ---7680x4320@60Hz   Maximum Digital Resolution1

--- Lainaus päättyy ---

Tosin luultavasti mikään tykki tuo ei ole.

LeHiX:
Itse ostin kaksi 27" näyttöä Dustinilta vuosi sitten ja olen ollut tyytyväinen siis 2560×1440 näyttöjä- Jonkin aikaa oli 3 näyttöä kun liitin vanhan 22" näytön mutta se lopetti toimintansa

Whig:
Olenko ainoa jolle kaksi näyttöä on aina ollut hankala käytössä, kun ei ole oikein tiennyt miten näytöt asettelisi?
Kolmella näytöllä menee helposti, kun on yksi näyttö suoraan edessä ja kaksi sivuilla mutta kahden kanssa tuntuu, että se toinen näyttö on aina väärässä paikassa.

HannuTapio:
2 Näyttöä,

Minulla on tällä hetkellä kaksi 27" fullhd näyttöä, minulla on kanssa ollut ongelma, että, toinen näyttö on hieman sivussa, taikka sitten molemmat, jos yrittää tasapainottaa näyttöasetelmia.

Minä olen ratkaissut ongelman, niin, että, minulla on tämä näyttö 1, niin, suoraan edessäni, tässä näytössä on kaikki tärkeä toiminta, ja sitten on tämä näyttö 2, pidän sitä hieman viisto asennossa, oikealla puolella sivussa, siinä näytössä, sitten on, minun kansio hakemistot taikka joissain mate työpöydissä, niin, minulla on molemmissa näytöissä, selain.

Minä tarvin kaksi näyttöä kun teen näitä testejä omilla lautapeleilläni, minulla on myös windows 7 kytkettävissä napin painalluksella käyttöön, minulla on sellainen KVM ( keyboard , Video , Mouse ) valinta laatikko, josta valita mitä näyttöä ja tietokonetta ja äänikorttia käyttää.

Mutta, minä pidän näyttöä 1, ihan suoraan edessä, ja näyttöä 2, pidän viistoon oikealla, pää näyttö 1, on kaikkeen tärkeään, ja sitten näyttö 2, on hakemisto selaamiseen, ja kaikkeen muistiinpanoon, ja piirto-ohjelmissa, gimp ja inkscape, käytän laajennettuja ikkunoita, jotka ulottuvat osin kumpaakin näyttöön, pidän näyttä 1 kanssa, piirto alueen ja sitten näyttö 2 puoleen, ulotan kaikki piirto valikot.

:) :) :)

--

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta