Kirjoittaja Aihe: Kissapäivitys  (Luettu 1414 kertaa)

Pohjoinen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 110
    • Profiili
Kissapäivitys
« : 15.06.20 - klo:18.36 »
Tänään hieman erikoisen ilmoituksen myötä wanha koneeni vastaa uuden päivityksen, jonka myötä etusivulle tuli kissan kuva.Mitää uutta tuli? Onks tietoo  8)
Kaiken turhan sinfonisti.

juyli

  • Käyttäjä / moderaattori
  • Viestejä: 1200
    • Profiili
Vs: Kissapäivitys
« Vastaus #1 : 15.06.20 - klo:19.45 »
Tänään hieman erikoisen ilmoituksen myötä wanha koneeni vastaa uuden päivityksen, jonka myötä etusivulle tuli kissan kuva.Mitää uutta tuli? Onks tietoo  8)
Focal Fossa:n aloituskuva lienee tähtisikermä, jonka voi tulkita kissaksi.
Jakelupäivitys 20.04 on Ubuntu LTS-versio 20.04, joka päivitti jakelun. Itse päivitys päivitti todennäköisesti useita satoja ohjelmia uusimpiin tuettuihin versioihin, jotka ovat tuettuja jatkossakin varsin pitkään.
« Viimeksi muokattu: 15.06.20 - klo:19.48 kirjoittanut juyli »

Pohjoinen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 110
    • Profiili
Vs: Kissapäivitys
« Vastaus #2 : 15.06.20 - klo:20.01 »
Tänään hieman erikoisen ilmoituksen myötä wanha koneeni vastaa uuden päivityksen, jonka myötä etusivulle tuli kissan kuva.Mitää uutta tuli? Onks tietoo  8)
Focal Fossa:n aloituskuva lienee tähtisikermä, jonka voi tulkita kissaksi.
Jakelupäivitys 20.04 on Ubuntu LTS-versio 20.04, joka päivitti jakelun. Itse päivitys päivitti todennäköisesti useita satoja ohjelmia uusimpiin tuettuihin versioihin, jotka ovat tuettuja jatkossakin varsin pitkään.

Kai tuota voi tähtisikermäksi sanoa.Paljon tais tulla uutta, ja myös vanhaa poistua kun selaimen käyttö parani eli nopeni.olen katsonut noita ohjelmia, mutta ikinä en ole niistä mitää kiinnostavaa löytäny?
Kaiken turhan sinfonisti.

juyli

  • Käyttäjä / moderaattori
  • Viestejä: 1200
    • Profiili
Vs: Kissapäivitys
« Vastaus #3 : 15.06.20 - klo:20.15 »
Kai tuota voi tähtisikermäksi sanoa.Paljon tais tulla uutta, ja myös vanhaa poistua kun selaimen käyttö parani eli nopeni.olen katsonut noita ohjelmia, mutta ikinä en ole niistä mitää kiinnostavaa löytäny?
Kauneus on katsojan silmässä ;) Linux-jakeluihin (Esim. Ubuntu/Debian) on jo jakelun virallisista ohjelmalähteistä tarjolla kymmeniä tuhansia ohjelmia, joista valita omien kiinnostuksiesi mukaan.
Etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan....