Kirjoittaja Aihe: Älypuhelin, joka ei kaipaisi huomiota  (Luettu 6654 kertaa)

kaulahuivi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 375
    • Profiili
Vs: Älypuhelin, joka ei kaipaisi huomiota
« Vastaus #20 : 15.04.20 - klo:17.41 »
Rauha maassa vaan kaikille. Maailmaan mahtuu hyviä Linux-koneita, Windows-koneita ja Macceja. Kaikilla pystyy tekemään hommia ja nauttimaan tietotekniikasta. Vuosikymmenten aikana minulle on ainakin kertynyt selvä näkemys kunkin ympäristön eduista ja haitoista ja työkalut olen aina päässyt valitsemaan tuottavuuden ja tarpeen mukaan. Kaikista on kokemusta, nyt uusimpana pitkän tauon jälkeen myös Linuxista. Hieno on tämäkin maailma. Nyt pitäisi etänä opettaa, miten samat asiat tehdään Linuxilla helposti kuin vaikkapa Applen iMoviella ja Photosilla ja miten Linuxin www-selaimella saadaan täytettyä tiettyjä lomakkeita työnantajalle. Sitten voidaan arvioida työtapojen toimivuutta.

Illu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1058
    • Profiili
Vs: Älypuhelin, joka ei kaipaisi huomiota
« Vastaus #21 : 17.04.20 - klo:08.26 »
Tämä on ihan off topicin puolella jo tämä säie... Mode voisi ehkä jakaa tästä oman keskustelun.

Minua on jäänyt kiinnostamaan aloittajan puhelimen käyttö. Minkälaisia älyominaisuuksia on tarvis?

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11433
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Älypuhelin, joka ei kaipaisi huomiota
« Vastaus #22 : 18.04.20 - klo:10.38 »
Jaettu keskustelu Linuin asemasta ja sen levittämisestä omaan aiheeseensa. Jos otsikko ei ole mieleinen tai täysin osuva, niin sen voi tietenkin vaihtaa.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.