Ubuntun käyttö > Vaihtoehtoiset työpöytäympäristöt

Thunderbird tekee poliittisia valintoja (RATKAISTU)

(1/1)

Pontus12:
Minä luen eri puolueiden lehtiä sekä riippumattomia sekä suomeksi että englanniksi. Uuden Suomen uutiskirje tulee sähköpostiini, mutta KU:n kirjeessä on "spam" merkintä. Olen monta kertaa hiiren oikealla näppäimellä valinnut "Ei roskapostia", mutta se  ei ole auttanut. Kansan Uutisten kirje merkitään aina roskapostiksi.
 Demokratiassa jokainen saa valita puoluekantansa. Minun kohdallani ei ole tässä tapauksessa edes  kysymys siitä. En vain hyväksy, että sähköpostiohjelmani tekee poliittisia valintoja.

Jakke77:
ota ruksi pois pois asetuksista tosta trust junk mail...
merkitte sitten ite roskapostit sitä mukaa ku tulee

SuperOscar:
(Kunnolliset) roskapostitunnistimet luottavat monenlaiseen ja monesta lähteestä kerättyyn tietoon. Joskus joku sinänsä luotettava lähettäjä onnistuu kuitenkin käyttämään palvelua tai palvelinta, joka on jollakin mustalla listalla. Minulle on käynyt näin sekä työelämässä (Tampereen yliopisto oli mustilla listoilla erään hervantalaiskoohon takia useamminkin) kuin yksityisessäkin osoitteessa (webhotellipalveluntarjoaja oli päätynyt mustalle listalle jonkun toisen ylläpitämänsä sivuston takia).

JaniAlander:
Eräs "hervantalaiskooho" taidan arvata kenestä on kyse :D

Pontus12:
Hervantalaiskoohoista en tiedä mitään, mutta kiitos opastuksesta jälleen kerran. Chrome jatkaa edelleen tarjoamalla osan tiedoista venäjäksi, vaikka en ole pyytänyt. Sehän tosin selvitettiin aikanaan, mutta en viitsi enää muutella uudestaan niitä asetuksia, koska venäjä ei pahemmin häiritse. Sitä paitsi Firefox toimii suomenkielisenä ja Tor englanninkielisenä. Thunderbirdissä muutan asetukset, kuten neuvottiiṇ. Roskapostia tulee jatkuvasti samoista lähteistä ja poistan ne aina avatessani sähköpostiohjelmani. Nyt taidankin merkitä ne itse, josko se auttaisi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta