Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
Se voi olla myös tyyliin .Trash-tunnuksesi. Kotihakemistossasi ei siis ole ainoatakaan piilohakemistoa, jonka nimi olisi Trash tms?
Itselleni ihmetystä aiheutti aluksi yleensäkkin nuo "piilohakemistot", eli onhan sinulla piilohakemistot näkyvissä? Eli näkyykö muut piste alkuiset hakemistot?
Se on hakemistossa ~/.local/share/TrashJa kamat on sen files -alihakemistossa.(ainakin minulla, mutta minulla ei ole XUbuntu, vaan Xfce4.4 B2, mutta luulisi se samalla tavalla olevan)
Eipä ole sen nimistä kansioo/tiedostoa.
Lainaus käyttäjältä: Mippe - 22.09.06 - klo:13.28Eipä ole sen nimistä kansioo/tiedostoa. Se luodaan sillon kun siirrät sinne jotain.
Lainaus käyttäjältä: Osku - 22.09.06 - klo:16.02Lainaus käyttäjältä: Mippe - 22.09.06 - klo:13.28Eipä ole sen nimistä kansioo/tiedostoa. Se luodaan sillon kun siirrät sinne jotain.Miten pystyn siirtämään tiedoston roskakoriin kun sitä ei ole? Ainoa valinta tuolla on "Poista tiedosto". En minä roskakoria kaipaa mutta mietityttää että missä se luuraa/onko sitä edes?
Please be aware that Xubuntu does not currently feature a trash bin. Deleted files can not be restored.
Niin sulla oli Xubuntu. Siinä ei tainnu roskista ollakkaan.
Lainaus käyttäjältä: Osku - 22.09.06 - klo:16.33Niin sulla oli Xubuntu. Siinä ei tainnu roskista ollakkaan. Hassua sinänsä että Xfce:ssä se ON,
Vai vasta tulossa? http://thunar.xfce.org/news.html