Ubuntun käyttö > Pelit

Hei, olen Hannu Särö olen linux indie, ja kehitän lautapelejä ja bonuspelejä ..

(1/1)

HannuTapio:
Hei,

Hannu tässä, olen ollut jo monta vuotta foorumilla, taidan olla ainoa lautapeli indie joka täällä aktiivisti häärää, hirmu iso kiitos teille kun saan elää linux harrastustani täällä foorumilla.

Minulla on muutos tuolla lisenssissäni, minä laitoin seuraavan kohdan [00] lisenssiini -

Laitan sen tähän - >

Lisenssin voi lukea tästä linkistä - https://www.lautapelisivusto.com/Etusivu.html?sivu=sivuston_lisenssi

Ja tässä se on vielä tänne kirjattuna - >


--- Koodia: ---00] Lautapelisivusto on minun yksityisen henkilön Hannu Särön harraste idean mukainen työ, sivustoni eivät ole virallinen yhtiö / yritys kaupallinen työ,
sivustoni on harraste pohjainen, yksityisen henkilön muina tulonhankkimisina tehty työ, josta minä Hannu maksan aina vuoden lopulla veroa sivuston pelien myynti tuloistani,
muina tulonhankkimisina voi henkilö tienata tämän minun eläkkeeni työn tulorajan 733 € kuukaudessa.

Hannu harraste työ ylläpitää ja kehittää ja valvoo html sivustoa - www.lautapelisivusto.com.
Hannu harraste työ suunnittelee ja myy netti sotalautapelejä ja bonuspelejä suomen valtion alueelle.
Hannu kirjoittaa ja kertoo netissä helsingin ja suomen top-5 harraste javascript ja openjdk sotaisa aihe lautapeli ja bonuspeli kehittäjänä.

--- Koodi päättyy ---

Minä kirjoitin näin voimakkaan lisenssin kohdan, vaikka olen silti yhä harraste idean mukainen ilmais lautapelejä suunnittelija, minulla on tilanne että olen  ensi vuonna 50 vuotinen, ja minä tahdon että näitä minun lautapelejäni jää suomeen elämään, sitten kun minä lopetan sivustoni, tahdon että jälkeeni jäävillä openjdk lautapeleillä ja bonuspeleillä on virallinen harraste kaupallinen asema.

Minulla on idea tehdä javascript ilmaispelejä sivustolleni, joita minä sitten lisänä myyn ihmisille openjdk kotiversioin, jotta, pelejäni on olemassa sitten vielä kun itse lopetan sivustoni.

Minä pidän pelit ilmaisena sivustollani, ja sitten tarjoan mahdollisuuden ostaa näitä samoja pelejä pelaamaan kotiin, openjdk versioin, mietin lwjgl ja openjdk yhdistelmää lautapeleihini.

Voinko jatkaa ennallaansa täällä foorumilla pelit osiossa, olen linux indie, minä täällä kirjaan vaikka vain näistä minun ilmaisista sivustoni javascript peleistäni, ja kirjaan sitten lautapelejä foorumeilla openjdk versioista.

Minulla on eläkeläisen tuloraja 733 € kk, eli idea ei ole että lähden tienaamaan, yritän 50 € - 500 € kk jos onnistuisin, saisin palvelin ja virusturva maksut kasaan.

:) :) :)

--

JaniAlander:
Jospa pidetään nämä sivustomainostukset ihan yhdessä ketjussa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta