Kirjoittaja Aihe: Enemy Territory 64  (Luettu 3365 kertaa)

eebro

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 22
    • Profiili
Enemy Territory 64
« : 20.09.06 - klo:21.09 »
Onko ET:stä 64 versiota? Mistään en ole löytänyt, joten arvelen että ei ole, mutta kysyn silti. Minulla on siis Ubuntu 6.10 Edgy 64-bittinen.

Ja joo, olen se joka sanoi että linuxista vain huonoja muistoja, en voinut jättää ubuntua nurkkaan, joten asensin uudestaan ja pähkäilin ajurit kuntoon. Jos joku haluaa tietää miten ne saa kuntoon, niin sanokaa, voin kirjoittaa pienen tuton. (Edgylle, siis, itselläni se oli aikamoista sähläystä :/)

tuke81

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1667
    • Profiili
Re: Enemy Territory 64
« Vastaus #1 : 22.09.06 - klo:18.36 »
Onko ET:stä 64 versiota? Mistään en ole löytänyt, joten arvelen että ei ole, mutta kysyn silti. Minulla on siis Ubuntu 6.10 Edgy 64-bittinen.

Ja joo, olen se joka sanoi että linuxista vain huonoja muistoja, en voinut jättää ubuntua nurkkaan, joten asensin uudestaan ja pähkäilin ajurit kuntoon. Jos joku haluaa tietää miten ne saa kuntoon, niin sanokaa, voin kirjoittaa pienen tuton. (Edgylle, siis, itselläni se oli aikamoista sähläystä :/)

Ei ole. Mutta voit ajaa sitä 32 bittisenä, repoissa on softa nimeltä linux32, jolla asennuksen ja pelaamisen pitäisi onnistua(itselläni ei ole 64 käyttöjärjestelmää mutta olen kuullut että tuo toimii). Käyttö on sitten esim asennus sudo linux32 sh et-linux-2....bin.
Miksi tehdä jotain helposti, kun sen voi tehdä vaikeastikin...

J-HK

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Re: Enemy Territory 64
« Vastaus #2 : 28.09.06 - klo:17.39 »
Miten asennan Enemy Territoryn Ubuntu 6.06 LTS-versioon/distroon?.
 :o

tn

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 472
    • Profiili
Re: Enemy Territory 64
« Vastaus #3 : 28.09.06 - klo:21.58 »
Miten asennan Enemy Territoryn Ubuntu 6.06 LTS-versioon/distroon?.
 :o
Jos käytössä on normaali 32-bittinen versio Ubuntusta, niin katsoppas seuraava sivu: https://help.ubuntu.com/community/EnemyTerritory

Jos taas käytät 64-bittistä versiota (niin kuin siitä voisi päätellä, että tähän ketjuun kirjoittelet), katso ylemmät viestit. Eikä tuon antamani linkin tutkiminen siinäkään tapauksessa pahitteeksi ole.

Stupido

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 176
  • Gutsy Gibbon
    • Profiili
Re: Enemy Territory 64
« Vastaus #4 : 08.10.06 - klo:12.54 »
Mul on 64 bittinen ubuntu 6.06 ja siin wolfenstein. Katoin ohjeet http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=3729.0 tuolta.

Ubuntun käyttäjä jo vuodesta 2006.