Kirjoittaja Aihe: En saa enää käynnistettyä uutta Dolphinia toiseen aktiviteettiin (RATKAISTU)  (Luettu 1506 kertaa)

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2400
    • Profiili
En saa enää käynnistettyä uutta Dolphinia toiseen aktiviteettiin. Videoaktiviteetissa käytän Dolphinia videotiedostoja varten. Oletus aktiviteetissa taas yleisiä tiedostoja varten. Lisäksi minulla on usein ollut eri Dolphin auki eri työpöydillä. Nyt minulla on vain yksi Dolphin ja jos yritän käynnistää uuden eri aktiviteetissa tai eri työpöydillä, Kde Neon siirtää jo olemassa olevan vain kyseiseen aktiviteettiin tai kyseiselle työpöydälle.
Mikä ihmeen asetus on voinut mennä vahingossa päälle. Osaisiko joku neuvoa. Tietoisesti en ole muuttanut mitään Dolphinin kohdalla ja käynnistin jopa koneen uudelleen, mutta sekään ei auttanut.

Saan kyllä Dolphinin eri aktiviteettiin avaamalla siihen uuden ikkunan ja siitämällä sen sitten haluamaani aktiviteettiin.
« Viimeksi muokattu: 26.08.19 - klo:20.06 kirjoittanut Pontus12 »

mpiso

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 655
    • Profiili
Olisiko kysymys tästä uudesta ominaisuudesta?

Lainaus
What's new in KDE Applications 19.08
Dolphin
Dolphin is KDE's file and folder explorer which you can now launch from anywhere using the new global shortcut. There is also a new feature that minimizes clutter on your desktop. When Dolphin is already running, if you open folders with other apps, those folders will open in a new tab in the existing window instead of a new Dolphin window. Note that this behavior is now on by default, but it can be disabled.

https://kde.org/announcements/announce-applications-19.08.0

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2400
    • Profiili
Ongelma oli vain yhden kruksattavan pikkuneliön takana Dolphinin asetuksissa. Kun älysin sen, ongelma korjaantui, joten minun puolestani tämä on ratkaistu