Muut alueet > Muut käyttöjärjestelmät ja Linux-jakelut

Windows10 ei anna asentaa Epson tulostinta [RATKAISTU]

<< < (3/3)

fossiili:

--- Lainaus käyttäjältä: fossiili - 20.08.19 - klo:21.40 ---Ystäväni ikivanhat mikrot hajosivat. Koska olen hänelle asennellut Linuxia, hän on jatkuvasti valitellut miten vaikeaa linuxissa on mitään tehdä. Kun hänellä oli Windows (XP) kaikki sujui :-\

Niinpä menimme markettiin ja ostimme halppisläppärin. Siinä toki oli (ilmaiseksi) Windows10. Yksi päivä kului kun latasin kaikki päivitykset jne. Vastoin perinteitä mikro toimi päivitysten jälkeen, joten pärjättiin  ::)

Epson XP-352 tulostimen mukana tuli cd/dvd-levy kuten vanhaan hyvään aikaan. Senkun liitin sen mikroon ja asentamaan kirjoittimen ajuria. Mutta Windows hyväksyy nykyään vain ne ohjelmat, jotka on hankittu Mikrosoft Storesta. Tosin Mikrosoft Storesta saa ilmaisen ohjelman, jolla tietokoneen voi vapauttaa  Mikrosoftin kahleista. Ihanaa!

Olen toki kiltisti avannut Microsoft tilin, joten minulla lienee oikeus Storen käyttöön. En kuitenkaan löydä tarvittavaa ohjelmaa, jonka nimeä ei Microsoft ole maininnut. Microsofthan tarjoaa kauniisti välitöntä apua, mutta siitä saa listan ohjelmista näkyviin ja pitäisi niistä valita se mihin apua tarvitsee. Olen kai vanha (85 v.) ja tyhmä kun en pärjää  :'(

Löytyiskö apua jostakin  :-*

--- Lainaus päättyy ---

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta