Kulttuuri,
Suomi ei perinteisesti ole mikään lautapeli maa kylläkään, ihan kuten kirjaatkin, että, käyttäjiä olisi alle 10, meillä ei kertakaikkiaan ole millään ohjelmointi, piirtämis, lautapeli, linux, taikka millä vaan foorumilla, niin, minä en ole nähnyt vuoden 2009 jälkeen, yhtä ainoaa, muuta, projektia, millään foorumilla millä olen ollut, ja minä olen ollut eri foorumeilla vuodesta 2008 aktiivisti.
Minun tietojeni mukaan suomessa ei ole minun lisäksi, yhtään julkista aktiivista lautapelisivua, eli, meillä ei näin ole myöskään voimakasta pohjaa lautapelaajille, käyttäjille joita voisi tulla minunkin sivustolle.
Suomi kulttuuri on vielä alku tekijöissäänsä, minä kiitän kun te tuette, niitä ihmisiä jotka sitä yrittävät rakentaa, kohti sitä loistoa mitä se voisi olla, sillä meillä on suomessa hyviä graafikkoja ja koodaajia.
Mutta, käytännössä suomi netti lautapeli kulttuuria ei vielä tänä vuonna 2019 ole, eli, ei ole näin myöskään pelaajia minun sivustollenikaan sitten.
Mutta, minä yritän rakentaa valmiin paketin silti, mietin tuon 5000 käyttäjää kerralla toimivan paketin, Apachessa ainakin tuo ServerLimit pitää säätää, jos haluaa 5000 käyttäjää toimivan palvelimen.
Minä laitoin lautapelisivustolleni, sille pää domainille 1500 kävijää maksimi, tämä 1500 kävijää jakautuu, sitten foorumille ja minun html sivun eri etusivuille, laitoin seuraavasti -
# prefork MPM
# StartServers: number of server processes to start
# MinSpareServers: minimum number of server processes which are kept spare
# MaxSpareServers: maximum number of server processes which are kept spare
# MaxRequestWorkers: maximum number of server processes allowed to start
# MaxConnectionsPerChild: maximum number of requests a server process serves
<IfModule mpm_prefork_module>
ServerLimit 1500
StartServers 10
MinSpareServers 10
MaxSpareServers 30
MaxRequestWorkers 1500
MaxKeepAliveRequests 30
MaxConnectionsPerChild 200
</IfModule>
# vim: syntax=apache ts=4 sw=4 sts=4 sr noet
Minä vielä laitoin tuon ylläolevan, niin, ihan saman sisällön myös minun hannupelaa.com osoitteeseen, siellä ladataan sitten nämä pelit, ja sitten laitoin kolmanteen palvelimeen keepalive=off, tämä kolmas palvelin on sitten ainoastaan tämä websockets palvelin, siinä ei ole mitään latauksia, vain tcp websocketin kautta https osoitteeseen, jotenka laitoin sitten sinne tuon keepalive=off, näin ei sitten jää turhia muisteja pyörimään cacheen, tämä kolmas palvelin sisältää ServerLimit 5555 arvon.
--