Kirjoittaja Aihe: Dolphin näyttää hakemiston eri tavalla kuin Nautilus  (Luettu 1341 kertaa)

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2403
    • Profiili
Tein kokeita Lightworks ohjelmalla ja renderöin projektin Kubuntu 18.04:ssä. Tulos oli vain 24 tavua eikä mitään näkynyt. Kokeilin pienemmillä projekteilla vain parin minuutin pätkiä. Renderöinnin tulosta ei näkynyt. Editointi ja vienti tapahtui Video aktiviteetissa. Kun koerenderöinti oli valmis, kopioin siinä näkyvän polun ja laitoin Dolphiniin, tiedostoa ei näkynyt. Tein useita kokeita ja vaihdoin tiedostojen nimiä. Kun klikkasin suoraan valmistuneessa renderöinti-ikkunassa näkyvää polkua, tiedosto avautui, mutta sitä ei edelleenkään näkynyt Dolphinissa. Minulla oli myös Nautilus auki ja hain sieltä kyseisen hakemiston ja yllättäen kaikki koevideot näkyivät siinä ja toimivat.

Mistä ihmeestä on kysymys? Minä käytän yleensä Kubuntussa Dolphinia, koska siinä on kaksi paneelia.  Nyt olen ymmällä. Pitääkö koko Dolphin unohtaa?

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2403
    • Profiili
Vs: Dolphin näyttää hakemiston eri tavalla kuin Nautilus
« Vastaus #1 : 05.01.19 - klo:17.29 »
Vastasin itselleni, koska yllättäen, kun vaihdoin aktiviteettia, jossa oli eri Dolphin auki kyseiset videot näkyivät siinä. Silti tässä on jotain kummallista, koska ne eivät näkyneet samassa aktiviteetissa, missä renderöin ne,  ennen kuin nyt. Jos joku osaisi selittää, mistä on kysymys, niin olisin hyvin kiitollinen?

raimo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4165
  • openSUSE Tumbleweed
    • Profiili
Vs: Dolphin näyttää hakemiston eri tavalla kuin Nautilus
« Vastaus #2 : 05.01.19 - klo:17.39 »
Vastaavassa tilanteessa kokeile painaa F5 Dolphin-ikkunassa. F5 pikanäppäin = Redisplay joka löytyy myös Dolhinin menusta.
Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki.
Aaro Hellaakoski