Kirjoittaja Aihe: LibreOfficen pikanäppäin sivunvaihdossa ei toimi [RATKAISTU]  (Luettu 1888 kertaa)

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2403
    • Profiili
Jostain syystä LibreOfficen pakotettu sivunvaihto lakkasi toimimasta. Se ei toimi pikanäppäimellä ctrl+return eikä valikostakaan. En tiedä syytä, miksi se lakkasi toimimasta. Osaako joku neuvoa, mitä pitäisi tehdä?
« Viimeksi muokattu: 15.12.18 - klo:12.24 kirjoittanut Pontus12 »

kamara

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2949
    • Profiili
Vs: LibreOfficen pikanäppäin sivunvaihdossa ei toimi
« Vastaus #1 : 14.12.18 - klo:19.37 »
Onko sivunvaihto Työkalut->Mukauta->Näppäimistö
Pikanäppäimet:ssä Ctrl+Return
?

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2403
    • Profiili
Vs: LibreOfficen pikanäppäin sivunvaihdossa ei toimi
« Vastaus #2 : 15.12.18 - klo:12.23 »
Pikanäppäin oli käytössä, mutta ei tehonnut eikä myöskään manuaalinen sivunvaihto valikossa. Virhe oli tietysti minun. En ollut huomannut, että jostain syystä minulla oli suunnittelutila käytössä. Kun muutin sen muokkaustilaan, kaikki toimi normaalisti.

En ole ennen käyttänyt suunnittelutilaa ellei sillä tarkoiteta jäsennystä, joten se oli mennyt päälle vahingossa. Kiitos joka tapauksessa vastauksesta.

jekku

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2624
    • Profiili
Vs: LibreOfficen pikanäppäin sivunvaihdossa ei toimi
« Vastaus #3 : 15.12.18 - klo:12.40 »
Pikanäppäin oli käytössä, mutta ei tehonnut eikä myöskään manuaalinen sivunvaihto valikossa. Virhe oli tietysti minun. En ollut huomannut, että jostain syystä minulla oli suunnittelutila käytössä. Kun muutin sen muokkaustilaan, kaikki toimi normaalisti.

En ole ennen käyttänyt suunnittelutilaa ellei sillä tarkoiteta jäsennystä, joten se oli mennyt päälle vahingossa. Kiitos joka tapauksessa vastauksesta.

Mistäs tuon huomaa?
Meinaan, jos joskus käy itselle samoin ... ;)

mpiso

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 655
    • Profiili
Suunnittelutila on aina koko ruudun tai ikkunan levyinen. Vain kirjainten kokoa voi vaihtaa. Normaalissa muuttuu myös arkin koko. Voi myös katsoa valikosta ”Näytä”.