Kirjoittaja Aihe: Nautilus: (nautilus:8140): Tracker-ERROR **: 19:41:30.282: Unable to find defaul  (Luettu 1834 kertaa)

Pete-76

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 6
  • 42v. Hevarin retale Tampereelta
    • Profiili
Eli ongelmana nautilus joka lakkasi eilen toimimasta. Tuollasen errorin heittää eli kysynkin, että miten ongelma ratkeaa? Olen tuore Linux käyttäjä joten homma ei täysin hanskassa vielä  :D :D Pikaista apua tarvisin ja kiitokseni vastauksista jo etukäteen.
- pete

raimo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4172
  • openSUSE Tumbleweed
    • Profiili
Eli ongelmana nautilus joka lakkasi eilen toimimasta. Tuollasen errorin heittää eli kysynkin, että miten ongelma ratkeaa? Olen tuore Linux käyttäjä joten homma ei täysin hanskassa vielä  :D :D Pikaista apua tarvisin ja kiitokseni vastauksista jo etukäteen.

https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/nautilus/+bug/1792403
Sikäli mikäli oikein käsitän, korjaus on tulossa tai jo julkaistu? Kokeile päivittää paketit, avaa pääte (CTRL+ALT+T) ja komenna:
Koodia: [Valitse]
sudo apt update
Koodia: [Valitse]
sudo apt dist-upgradeSalasanakyselyyn ei tule merkkejä, kirjoita se silti ja paina Enter.
Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki.
Aaro Hellaakoski

Pete-76

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 6
  • 42v. Hevarin retale Tampereelta
    • Profiili
Päivityksiä tuli kunnon nippu, mutta kyseiseen ongelmaan ei auttanut. Kiitokset vastauksesta kuitenkin  :)
- pete

raimo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4172
  • openSUSE Tumbleweed
    • Profiili
Muistiinpanoista löytyi miten Tracker resetoidaan, olen joskus käyttänyt Fedorassa ja saanut jokun tracker -virheen korjatuksi näillä.
Kannattaa kokeilla, ei siinä ainakaan häviä mitään.

Koodia: [Valitse]
tracker reset -r
Koodia: [Valitse]
tracker daemon -s
Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki.
Aaro Hellaakoski