Kirjoittaja Aihe: Samsung scx-3205W monitoimilaitteen asennus (Ratkaistu)  (Luettu 16620 kertaa)

uhappo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1029
  • Sissos
    • Profiili
    • Urkin sivut
Vs: Samsung scx-3205W monitoimilaitteen asennus (Ratkaistu)
« Vastaus #20 : 06.03.12 - klo:13.25 »
Innolla odotan tuota 12.04, kun en ite saanu skanneria toimimaan, vaikka kaikki loitsut käsittääkseni oikein teinkin.

Mä oon about kolme kertaa asentanu kaikenlaisten kokeilujen myötä ubuntun uusiksi ja samalla Samsungin ajurit loitsuineen. Joka kerta on lähteny skanneri tulille. Joten oisko loitsujen suorittamisessa jotain häikkää?
HP i7-pohjainen desktop ja itsekasattu i7-pohjainen desktop, uusin ubuntu 64bit
Ubuntu since 2008 Feb

Crisa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 372
    • Profiili
Vs: Samsung scx-3205W monitoimilaitteen asennus (Ratkaistu)
« Vastaus #21 : 06.03.12 - klo:17.29 »
Paha mennä sanomaan, kun olen koittanut suorittaa niitä niin käsin kuin copy&pastellakin, jotta virheiltä vältyttäisiin... Tuo ko. läppäri aiheutti aikoinaan itsessään jo ongelmia asennuksen suhteen, joten voipi jothua myös siitä. No skannata voi onneksi muistikortillekkin :)

uhappo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1029
  • Sissos
    • Profiili
    • Urkin sivut
Vs: Samsung scx-3205W monitoimilaitteen asennus (Ratkaistu)
« Vastaus #22 : 24.03.12 - klo:10.08 »
Se ajureiden jälkeen työpöydälle ilmestyvä ikoni ei toiminu mulla 11.10 versiossa eikä 12.04 versiossa. Kun asentaa tuon paketin
Koodia: [Valitse]
libstdc++5_3.3.6-25_amd64.debtuolta
http://packages.debian.org/sid/amd64/libstdc++5/download
niin sit toimii se Samsung Unified Driver Configurator. Mulla siis 64-bit ubuntu alla
HP i7-pohjainen desktop ja itsekasattu i7-pohjainen desktop, uusin ubuntu 64bit
Ubuntu since 2008 Feb

spark

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1752
    • Profiili
Vs: Samsung scx-3205W monitoimilaitteen asennus (Ratkaistu)
« Vastaus #23 : 30.10.18 - klo:00.18 »
Otetaanpa ylös. Minulla kyseinen kapine ilman wifiä ollut varmaan 5v ja mielestäni on kaikki lähtenyt aina toimimaan Samsungin ajurin asentamisella ja 16.04 ei mielestäni vaatinut sitäkään. 18.04 sitävastoin tökki.

En ole ihan varma auttoiko joku noista ikivanhoista tempuista asiaan, mutta Skanlite ei edelleenkään skannaa. Löytää laitteen, mutta IO virhettä antaa.

Xsane image scanning ei myöskään skannannut, mutta, kun sen asetuksista latasi erikseen laiteasetukset, joka siellä oli valmiina, niin johan alkoi skannaamaan.


Onko kukaan paremmin asiaa tutkinut, mikä tökkii?