Kirjoittaja Aihe: Onko koneessani verkkokortti?(Ratkaistu)  (Luettu 5744 kertaa)

jusssi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 444
    • Profiili
Vs: Onko koneessani verkkokortti?
« Vastaus #20 : 29.08.18 - klo:12.51 »
Nyt toimii. Kytkin verkkokuvakkeen kautta. Voi olla, että salasana oli väärin. Tälläinen vanha horisko kun olen. Erikoismerkkejä tai skandeja ei salanassa ole, mutta  0 numeron ja O kirjaimen olen voinut sotkea toisiinsa. Salasanassa on näemmä kaksi nollaa mutta ei yhtään O kirjainta.

Kiitoksia Sinulle ja kaikille aikaisemmin auttaneille.

nm

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 16245
    • Profiili
Vs: Onko koneessani verkkokortti?
« Vastaus #21 : 29.08.18 - klo:13.02 »
Nyt toimii. Kytkin verkkokuvakkeen kautta. Voi olla, että salasana oli väärin. Tälläinen vanha horisko kun olen. Erikoismerkkejä tai skandeja ei salanassa ole, mutta  0 numeron ja O kirjaimen olen voinut sotkea toisiinsa. Salasanassa on näemmä kaksi nollaa mutta ei yhtään O kirjainta.

Kiitoksia Sinulle ja kaikille aikaisemmin auttaneille.

Jep, hyvä että lähti toimimaan!  :)


Pitäisiköhän asentaa jotakin? Ainakin tuolla on ohjeet.

https://gist.github.com/h4cc/51750fa6843bf2c7e1ee21a003b923cf

Myös TP-Linkin sivuilla on ohjeet U 16.04:sta varten.

https://static.tp-link.com/2018/201805/20180508/Installation%20Guide%20for%20Linux.pdf

Olisiko näistä apua?

Laitteesta on kolme eri versiota kahdella erilaisella piirisarjalla. Jusssille nähtävästi sattui sellainen malli, joka toimi suoraan kernelin ajurilla.
« Viimeksi muokattu: 29.08.18 - klo:13.04 kirjoittanut nm »

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11442
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Onko koneessani verkkokortti?
« Vastaus #22 : 29.08.18 - klo:13.27 »
Laitteesta on kolme eri versiota kahdella erilaisella piirisarjalla. Jusssille nähtävästi sattui sellainen malli, joka toimi suoraan kernelin ajurilla.

Tämä on kyllä niin ihanaa. ::) Vaihdellaan paketin sisältöä, mutta tuotekuvauksesta ja välttämättä paketistakaan et pysty sanomaan, mitä sisällä on.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.